Inlägg från: Frida Andersson |Visa alla inlägg
  • Frida Andersson

Julibebis 2014

Å vill oxå vår lucas ska börja le. Händer ibland. Här är pappa lycklig då han fått oss med till elmia lastbilsmässa på lördag. Flickorna ville heldre till mormor och morfar. Idag har vi bränt pengar på nya kläder inför skolstart imorn. Alla tre barnen vart suveräna fast vi verkligen haft en heldag med schopping

• Frida Andersson
    CarolinePettersson skrev 2014-08-20 09:20:11 följande:

Axel är 6 v imorgon men envis som en tonåring haha. Min mens gjorde premiär igår (avslaget har upphört och jag har mensvärk så märker skillnad). Skitkul.. Hade hoppatss få vara en sån som först får den igen efter amningen men nej, den ville komma så tidigt som möjligt..

Fick oxå mensen igår.. tror fan jag ska förblöda!!
  • Frida Andersson

Haha vi pratade om en till häromdagen men får nog vara bra såhär. Bor för trångt för en till och måste isf byta bil igen och sen är jag ju avrådd att skaffa fler barn då dom inte rekommenderar fler än tre snitt.

• Frida Andersson

Haha vi pratade om en till häromdagen men får nog vara bra såhär. Bor för trångt för en till och måste isf byta bil igen och sen är jag ju avrådd att skaffa fler barn då dom inte rekommenderar fler än tre snitt.

• Frida Andersson
    erajka skrev 2014-08-20 16:47:08 följande:

Med skrikfest varje kväll och en 2.5 åring som blivit bebis. Samtidigt som maken blivit sjukskriven för depression så tänker jag aldrig skaffa fler barn :P

Låter inge vidare.. hoppas att det snart blir bättre
  • Frida Andersson

Här äts det fortfarande 160 ml var tredje/fjärde timme och på natten ensast en gång. Vad tiden går fort han växer för fullt. Här kör vi stl 56. Lucas blit 2 månader den 10/9 . Allt flyter pp och systrarna avgudar sin lillebror.

• Frida Andersson

Nervös.. imorgon ska jag träffa min wellness coach. Ska vägas för att kolla fett/muskler samt lite annat sen fottas. Ska gå en wlc kurs på tolv veckor och hoppas tappa några kilon. Minst tolv vill jag få bort. Börjar den 3 sept och ska verkligen kämpa för detta

• Frida Andersson
    CarolinePettersson skrev 2014-08-26 18:46:36 följande:

Nån mer som fått extremt mammig bebis? Axel är 7 veckor på torsdag och totalvägrar att hans pappa tar honom. Det är bara jag dom duger, vilket gör att jag kan få noll avlastning i och med att han verkligen blir hysterisk när nån försöker ta honom..

Måste vara jobbigt för dig. Här går det lika bra med pappa eller systrarna. Vi har från början sett till att vi alla är med lillebror för att just undvika att han ska bli mammig. Kanske en fördel att jag inte ammar han då vi båda kan ge han mat.
Svar på tråden Julibebis 2014