• chiqita

Så var planerna igång för en trea 2015 :-)

Trodde väl aldrig att jag ens skulle vara öppen för att diskutera en trea med extremillamående, mkp och svåra foglossningar i bagaget, men så började vi prata om det härom kvällen och lite förvånat kändes det faktiskt rätt.
    Med stav i armen tänker vi att det ev tar lite tid innan kroppen är redo och nu är det bestämt. I början av nästa år åker staven ut och därefter hoppas vi att vara gravida sommaren 2014

Började med mulitivitaminer idag för att ge kroppen lite extra boost.
    Fler som börjat planera? Är det något annat jag borde tänka på? 

(¯`°? Vår snutta kom 2/7-09, lillebror 2/4-2012.. *kärlek* ?°´¯)
  • Svar på tråden Så var planerna igång för en trea 2015 :-)
  • Carolina7130

Hej, får jag hoppa in här med er? Fick missfall den 13:e augusti i v.8, en totalt oplanerad graviditet! Men efter det så började tankarna snurra och nu känner jag att jag för första gången vill starta bebisverkstad :) vi har två barn sen innan och dem fyller 4 och 5.. Dem var helt oplanerade dem med! Är lite nervös och undrar hur snabbt kroppen återhämtar sig efter missfall ... Snabbt hoppas jag! :)

• Treanhoppsan
    Carolina7130 skrev 2014-09-04 15:08:30 följande:

Hej, får jag hoppa in här med er? Fick missfall den 13:e augusti i v.8, en totalt oplanerad graviditet! Men efter det så började tankarna snurra och nu känner jag att jag för första gången vill starta bebisverkstad :) vi har två barn sen innan och dem fyller 4 och 5.. Dem var helt oplanerade dem med! Är lite nervös och undrar hur snabbt kroppen återhämtar sig efter missfall ... Snabbt hoppas jag! :)

Såklart, välkommen! 

Jag förstår att tankarna börjar snurra efter en sån sak, så nu är det bara att hålla tummarna att kroppen repar sej snabbt och en ny bebis kan börja växa :)

• Treanhoppsan
    Titt ut skrev 2014-09-03 19:46:13 följande:

Bim + 4 idag. Ingen mens, snart är lördag här...hoppas på ett plus då! Jag är så nervös!

Lördag imorrn, hur känns det? :) Så himla spännande!
  • Titt ut
    Treanhoppsan skrev 2014-09-05 07:29:47 följande:

Lördag imorrn, hur känns det? :) Så himla spännande!

Jag kunde inte hålla mig, tog ett test nu. Vet inte om det är negativt eller är det ett plus jag har fått?
  • chiqita

Det e ju klart plus! Grattis!!!

(¯`°? Vår snutta kom 2/7-09, lillebror 2/4-2012.. *kärlek* ?°´¯)
  • ÄlskarMina

Titt ut: 

Det är ju ett solklart plus!! Grattis!! 

Här går jag och väntar på min ÄL. Så jag tar andra tester jag..  

·¨`*·.¸¸.*Nova -04, Arvid -10*.¸¸.·*¨`·
Svar på tråden Så var planerna igång för en trea 2015 :-)