• chiqita

Så var planerna igång för en trea 2015 :-)

Trodde väl aldrig att jag ens skulle vara öppen för att diskutera en trea med extremillamående, mkp och svåra foglossningar i bagaget, men så började vi prata om det härom kvällen och lite förvånat kändes det faktiskt rätt.
    Med stav i armen tänker vi att det ev tar lite tid innan kroppen är redo och nu är det bestämt. I början av nästa år åker staven ut och därefter hoppas vi att vara gravida sommaren 2014

Började med mulitivitaminer idag för att ge kroppen lite extra boost.
    Fler som börjat planera? Är det något annat jag borde tänka på? 

(¯`°? Vår snutta kom 2/7-09, lillebror 2/4-2012.. *kärlek* ?°´¯)
  • Svar på tråden Så var planerna igång för en trea 2015 :-)
  • Treanhoppsan
    eko my skrev 2014-10-09 13:46:43 följande:

sjukt länge sedan jag var här.. var gravid med barn tre men fick mf i v 11, vet inte om någon minns mig.. 
    Idag fick jag ett svagt plus igen!! Det var sjukt svagt men jag plussar alltid svagt när jag testar tidigt. Det blir femte graviditeten och tredje barnet då om det lyckas.
    Spännande!

Hur går det för er andra på tråden? Är ni gravida, försöker ni än eller hur är det?

Åh, tråkigt med missfallet, men jag håller tummarna att det går vägen denna gången :)

Jag väntar på min vanligtvis punktliga mens. Den är idag en vecka sen... Testade negativt för en vecka sedan och nu vågar ja inte testa igen för jag orkar inte se ett minus till :) Så jag avvaktar och väntar ett tag till för att se om det kommer någon mens! 

Har svag mensvärk dagligen, vad den beror på vet jag inte då mensen inte verkar ha så bråttom :)

• chiqita

Här väntar jag på min något oregelbundna mens. Sist megkort och efter bara tre veckors cykel. Nu är det 6 veckor sedan sist, men ÄL-liknande symtom för 10 dagar sedan så kanske mens till veckan. Mår lite uppochner dock så vem vet.. Men som sagt, oregelbunden cykel så kan lika gärna vara ingenting..

• Aiiia

Har varit borta härifrån ett tag, hur går det för alla?? :)

Själv plussa jag för 2 dagar sen så om allt vill vägen blir det bf 25/6 2015 :)

• Aiiia
    chiqita skrev 2014-10-19 23:40:16 följande:

Hrattis Aiiia!

Tack så mycket :)
  • BabyJia

Jag hänger gärna på i denna tråd om den ännu är aktiv:)

Efter att ha varit bebisjuk sen i somras och vi har pratat lite fram och tillbaka om detta ämne, så har vi nu kommit fram till ett beslut.
    Våra två barn ska få ett syskon under 2015. Är 6,5 år mellan son och dotter och det blir nästan samma mellanrum mellan dottern och syskonet. Sa när jag väntade dottern att ska det bli ett tredje så får det inte bli så långt emellan, men tiden flyger iväg och nu blir det så ändå.

Dock ska vi inte börja riktigt ännu med att försöka, utan det blir i December:)

• frollan

Heeej. Har inte varit direkt aktiv men suget kommer och går, har då svårt för att bestämma mig... min sambo vill gärna ha ett till men som sagt så velar jag...någon mer som velar som mig??

• chiqita

Hallå tjejer. Hur går det för er? Här har det äntligen tagit sig trots oregelbundna cykler och tunn hinna. Troligt i vecka 6+ nu. Eftersom cykeln inte är jämn kan jag inte vara säker på när ÄL var.

• Titt ut
    chiqita skrev 2014-12-11 17:56:48 följande:

Hallå tjejer. Hur går det för er? Här har det äntligen tagit sig trots oregelbundna cykler och tunn hinna. Troligt i vecka 6+ nu. Eftersom cykeln inte är jämn kan jag inte vara säker på när ÄL var.

Åååå vad härligt! Stort grattis!
  • Hallonmaja
    frollan skrev 2014-11-24 13:39:57 följande:

Heeej. Har inte varit direkt aktiv men suget kommer och går, har då svårt för att bestämma mig... min sambo vill gärna ha ett till men som sagt så velar jag...någon mer som velar som mig??

Här är en till som velar! Är egentligen sugen på en trea men blir ibland osäker på om man orkar?! Men det tror jag man gör bara viljan finns där. Har två tjejer på 6,5 och 3,5 år.
Svar på tråden Så var planerna igång för en trea 2015 :-)