Inlägg från: Lindsey Egot the only one |Visa alla inlägg
  • Lindsey Egot the only one

Varbergs förlossning, erfarenheter?

Som vilket som helst. Jag födde min siste på Varberg -10 och de hade ny förlossningsavdelning och bara för något år sedan var deras nya bb avdelning färdig. Jag fick en nyexaminerad bm som förlöste mig men hon ingav lugn. Min man har aldrig stannat kvar på bb även om han nu blev erbjuden på Varberg men han vill även hem till våra stora barn.

Jag har fött mina fyra första på Mölndal och är jätte nöjd med det sjukhuset också.

bf2014 skrev 2013-12-11 08:56:13 följande:
    Tack för ditt svar!
    Jag ska föda mitt sjätte barn på Varberg så det kommer bli 2 av 6 barn som föds där. Just för att vi har närmast dit.
    bf2014 skrev 2013-12-11 09:59:26 följande:
    Okej. Ja det verkar vara ett gemytligt ställe av det lilla jag sett. har dock inte varit inne på varken förlossningen eller BB än, men av den stund jag varit där så verkar personalen väldigt gulliga, speciellt om man jämför med Östra.Hur är rummen på förlossningen? Finns det tillgång till egen toalett osv?
    Ja varje rum har egen toalett och dusch.

BubbelBad finns i ett separat rum. Rummen är otroligt fräscha. Men när man väl ligger där kommer man inte ihåg hur det ser ut när man har ont. Tar de lång tid kan mannen tom få in en säng. Jag hade med min äldsta dotter (då 15 år) och min man och de fick en fåtölj och säng att dela på. Förlossningen tog 32 timmar. Den längsta förlossningen jag varit med om just för att jag blev igångsatt
Svar på tråden Varbergs förlossning, erfarenheter?