• Sötboll

IVF/ Carl von Linne kliniken våren 2014

Ja oavsett om ivf fungerar eller ej så kan det nog ta ett tag att smälta alltihop som hänt och gå vidare. Ett frö i magen är ju inte lika med stressfri tillvaro heller, men dock mycket roligare så klart :)

När jag var gravid sist o fick missfall så kändes det inte rätt på något sätt, kände lite på mig att det inte skulle fungera. Det skulle inte få gå "så lätt" och det gjorde det ju inte heller.... Hoppet finns ändå kvar att det ska kunna bli en bra graviditet i slutändan :)

• Sötboll

Lycka till imorgon Jenkis!

Har varit på vårt sista infosamtal. Ska uppdatera listan när jag sitter vid datorn nästa gång. Vet ni vilka tider som ägguttaget brukar ske vid? Vår hemma-läkare pratade om ca kl 9-11 på fm, har det varit så för er?

Vi överväger sova på hotell natten före äggplock om det blir väldigt tidigt på morgonen, har ca 2-3 timmars bilfärd till Uppsala.

• Sötboll

Tes75: okej. Hur många timmar är man kvar efter äggplock ca? Om man har tid kl 9 så kan man åka hemåt ca kl 12 kanske?

• Sötboll

Roligt att det gick bra idag Jenkis, var det smärtsamt för dig? Verkar vara väldigt olika för alla. Tack för infon om tiderna.

• Sötboll

Jenkis: sorry, glömde tillfälligt bort att du fick ägg genom donator! Lycka till nu :)

• Sötboll

Skönt Tes att du känner dig något bättre än förra gången. Jag är så nojjig ang biverkningar. Sov dåligt i natt. Tyckte jag blev lite dimmig av sprayen i morse, men kan ha varit ordentlig trötthet också. Har lönesamtal idag, vill inte vara dimmig då :) men tar nästa dos precis efter samtalet så borde gå bra!

• Sötboll

Grattis msLilja! Och vad skönt för er att det gått så fort för er från infosamtal o nu är redan ägguttag gjort, härligt :)

• Sötboll

Skapligt med 19 stycken :) lycka till nu!

Tragglar ännu med sprayen...men bara 5 sprayningar kvar nu :)

Svar på tråden IVF/ Carl von Linne kliniken våren 2014