• MsLilja

IVF/ Carl von Linne kliniken våren 2014

Jenkis lycka till! :)

• MsLilja

Tack krabaten! Håller tummrna att den du ruvar på håller sig fast!

Haha vad sjukt det är med alla vändning i det här med att skaffa barn. Ganska säker på att jag inte är gravid den här månade heller. Nu blir det besök på tisdag och hoppas jag inte har mens då. Vill verkligen inte göra vul när man har mens.

• MsLilja

Nu ni tjejer. Nu händer det saker. Var på infosamtal på kliniken idag. Har lite spotting idag och tror mensen kommer imorgon. Så nu blir det sprutstart på fredag och äp om 10 dagar om allt går som det ska! Känner mig så glad idag! Äntligen kanske vi får bli föräldrar. Han gav oss 40% chans på första försöket. Nån som är duktig på att beräkna chans? Undra vad chansen att bli gravid blir på 3 försök! Väldigt bra tyckte han iaf :)

Tyckte inte det var något problem att sticka mig själv vilket känns skönt. Men helt slut nu efter att varit så spänd idag :)

• MsLilja

grattis jenkis! Då håller vi tummarna för att det blir många fina befruktade :)

• MsLilja

Guldägget tes! :)

Vi har teäffat samma båda gångerna vi varit där men vet att nästa vul kommer bli med nån annan.

• MsLilja

Haha underbart ju krabaten!

Jag hoppas på att det kommer gå på första försöket, men vem gör inte det ifs :)

• MsLilja

vi fick välja vilken metod vi ville ha. Han föreslog den korta men om vi ville kunde jag få börja spraya också. tackade vänligt för erbjudandet men vill helst slippa det eftersom många verkar må dåligt av det. Nu hopps jag att jag inte kommer må så dåligt av sprutorna.
    Imorgon är det dags för första sprutan och sambon är inte hemma som stöd. På torsdag är det sen vul och vi får datum för äp! Vad snabbt det går nu när man väl börjar.  

• MsLilja

Håller tummarna jenkis!

Själv har jag precis tagit den första sprutan. Gick bra och kändes inte. Wohoo :)

• MsLilja

Vad tråkigt krabaten!

Själv mår jag inge bra idag. Har ont i kroppen,jätte ont i huvudet. Trött. Och igår när jag tog den första orgalutra sprutan fick jag världens reaktion på den. Usch just nu känns det inte alls kul! :(

Svar på tråden IVF/ Carl von Linne kliniken våren 2014