-
Jag var tvungen att ta Alvedon under min sprutperiod sist för att kunna sova på natten. Hade värk i ben, armar, rygg. Men har för mig att det räckte med en tablett. Värt att testa kanske?MsLilja skrev 2014-02-05 19:06:32 följande:Tack tjejer. Mår inte tiptop direkt. Försökt att röra på mig lite och känns lite bättre men har fortfarande ont i kroppen och världens huvudvärk. Men vad gör man inte :)
-
Just ja, det har kommit larmrapporter om paracetamol generellt på sistone. Får försöka låta bli den här vändan då.. Fast då kommer jag inte fixa att arbeta. Åh.MsLilja skrev 2014-02-05 21:51:31 följande:
Vill helst inte ta nåt. Finns lite ny forskning på att även alvedon kan påverka hur bra det fäster efter ET.
-
Dagen efter äggplock? jag sjukskrev mig för säkerhets skull, och det var skönt för jag var väldigt trött och sov mest hela dagen. hade dock inte ont i magen och den lilla blödningen som kom efter ÄP var borta, men så blev jag bara plockad på 3 ägg också.MsLilja skrev 2014-02-06 19:08:30 följande:Hur länge hade ni ont efter? Kunde ni jobba dagen efter?
-
Sötboll skrev 2014-02-10 08:13:21 följande:Äntligen börjat med Suprecur nu!
Hur mår du Tes75?
Åh, vad skönt för dig! Jag mår bättre denna vända med Synarela, tror jag. Är allmänt folkilsk och håglös/deppig plus yr och illamående några timmar efter nässprayen, och har börjat få svettningar, men än har inte den jobbiga huvudvärken dykt upp. Sprayat en vecka nu. -
Grattis!!!MsLilja skrev 2014-02-10 14:32:27 följande:
Idag var det dagen D för oss. Det blev 15 guldägg som plockades :) imorgon får vi veta om de blivit befruktade!
-
Shit, vilket fint resultat! Jag sprayar sista dagen imorgon. Blev bara sprayning 11 dagar denna gång, oerhört skönt! Börjar må riktigt kasst av sprayen nu. Sprutstart fredag!MsLilja skrev 2014-02-12 17:08:44 följande:
Idag fick vi tillbaka ett fint litet embryo på 4 celler! Och hela 7 st till frysen. Är så glad just nu!
Hir går det för er andea tjejer? Verkar vara många som sprayar?
-
Är ju också på dag 6, men med Menopur. Mår väldigt illa sedan ett par dagar, men det släpper mot eftermiddagen. Så full verkstad i äggstockarna hoppas jag! Har mitt första UL på fredag. Hoppas det ser fint ut för dig imorgon Zila!Zila skrev 2014-02-19 20:59:45 följande:
Hej på er!
Tråden har varit ganska tyst här. Hur går det för er alla? :)
Jag är inne på dag 6 med gonal-f. Har känt av äggstockarna idag och hoppas att det är positivt. Ska på ultraljud imorn, så nu är det spännande!
-
Känner med dig och hoppas du återfår styrkan snart. Men också viktigt att tillåta sig att deppa ihop och bearbeta!MsLilja skrev 2014-02-20 08:32:01 följande:
Zila, håller tummarna för idag!
Vad roligt att ni är fler som börjar närma er äggplock och allt vad det innebär.
Jag ahr som sagt gett upp hoppet om att det här skulle ha funkat. Känner att alla mediciner är ur kroppen vid det här laget och alla känningar har försvunnit. Hade en riktigt dålig dag igår men massa depp. Kanske orkar man samla ihop allt igen och göra FET, men inget som känns självklart just nu...
-
Oj vilken tillväxt! Hur stora var blåsorna nu? Några på 20 mm? Jag ska på VUL imorgon, sprutdag 11. Hoppas på Ovitrelle imorgon kväll. Börjar bli så trött på detta illamående! (iofs, blir det lyckosam utgång på detta så kommer det ju mer av den varan ) . Kanske blir det äggplock samma dag för oss!Zila skrev 2014-02-24 09:45:37 följande:Kan uppdatera lite här nu.. Ul i torsdags var ingen hit direkt. 2 större blåsor och 6 små såg vi. Blodprovet var katastrofalt lågt!
Jag fick höja dosen och ta nytt ul och blodprov idag. Nu fanns det 19 blåsor! Väntar på svar från blodprovet nu. Hoppas det är bra så det blir äggplock i veckan :) -
Grattis! Ska bli spännande att se vad de säger på mitt VUL imorgon =)Zila skrev 2014-02-24 16:12:22 följande:Dom ringde från CVL och meddelade att blodprovet var bra, så nu blir det äggplock på torsdag! Får se om du gör oss sällskap där tes 75 ;)