• Iskristall

Tempar/Fertility friend

eagle87 skrev 2015-11-28 09:21:10 följande:

Spännande :) kör du långa eller korta protokollet?

Korta protokollet. Ja, det är mycket spännande

Hur går det för er? Hade din man accepterat ivf om ni måste gå den vägen? Hoppas verkligen att ni slipper dock!
  • Iskristall
    Loppan84 skrev 2015-11-29 10:07:08 följande:

Det blir spännande! Hur mår du då? Känner man av medicineringen nått?

Jag har inte känt av medicineringen alls än, fast jag har bara tagit 2 sprutor så det kanske är förtidigt att känna av nåt än. Ja, det är väldigt spännande detta, speciellt som det är första gången för mig
  • Iskristall
    Sajocawa skrev 2015-11-30 12:27:12 följande:

Haha jag är numera gift, sen i fredags. Det var overkligt och magiskt och jag kan knappt förstå att vi för några dagar sen stod på stranden och sa ja till varandra, tur vi ska hämta ut bilderna snart så minnet kanske kommer tillbaka :p

Stort grattis ???? till åh så roligt!
  • Iskristall

Sajocawa, och så glömde jag bort att man inte kan använda mobilens smileys. Frågetecknen ska alltså vara lite konfetti i partystrut!

• Iskristall
    Symetrical skrev 2015-12-04 17:19:16 följande:

Hoppsan jävlars! Eftermiddagstest dessutom, som jag jämt får svagare på!

Blir till att försöka få till lite ligg innan mannen flyr fältet imorgon.

Hejja hejja! Ligg, ligg, ligg! Lycka till!
  • Iskristall
    SecretlyMe skrev 2015-12-04 17:29:45 följande:

VI KOMMER FÅ LIGGA DENNA MÅNAD!!! Vi får faktiskt en ärlig chans till, weeehooooo!!!

Oj, får bli ett Hejja, hejja, ligg, ligg ligg till!
  • Iskristall
    eagle87 skrev 2015-12-10 18:04:50 följande:

Iskristall hur mår du O hur går ivf?

Vad gulligt av dig att tänka på mig eagle87!

Jag mår för tillfället väldigt bra! I onsdags blev jag ruvare för första gången. Har precis tagit mig igenom rd1

I måndags genomgick jag ÄP. Måde skit av smärtstillandet man får och kräktes hela förmiddagen efter Men 4 ägg fick de ut, 2st var för omogna. Men ett återfördes och ett odlar de vidare. För höra nästa vecka om det överlevt till frysen.

Hur går det för dig/er? Läste tror jag att du skrivit att du fått utskrivet progesteron vaggisar? Var det bekräftat lågt progesteron du har?
  • Iskristall
    misslina skrev 2015-12-10 21:05:22 följande:

Iiihhhhh fast glad gubbe nu ikväll! ( blinkande i morse)

Blir till att peppa mannen ;)

Ja peppa han nu! Hejja hejja!
Svar på tråden Tempar/Fertility friend