Inlägg från: Anonym (Behöll) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Behöll)

Behålla mot mannens vilja - rätt eller fel?

Jag behöll mitt barn mot pappas vilja , ångar mig inte för en sekund ! Har världens finaste son , jag och pappan är inte vänner men går igenom en vårdnatstivst så när han väl fick se sin son ångrade han allt han sagt och tackade mig för att jag valde att behålla trots att han sa nej . 

Har sambo nu och väntar mitt andra barn och hans fjärde , allt blir bra till slut fast det kan vara jobbigt från början:) 

Gör det du känner är bäst för dig och barnet och som den andra skrev så kan inte ett barn förstöra någons liv:) 

• Anonym (Behöll)

Om du vill behålla bebisen tycker jag att du ska göra det . Pappan behöver inte  vara delaktig i barnetsliv om han inte vill , så hans liv kan fortsätta precis som vanligt - ett underhåll då .

Jag kommer som sagt få mitt andra barn med en andra pappa , inget som stör mig alls . Min son ser min sambo som sin pappa . Min sambo har tre barn med tre kvinnor jag blir fjärde när bebis kommer . Inget som stör där heller , förut vanligt skildaföräldrarbråk då . 

Om du väljer att behålla kan jag garantera dig att du aldrig kommer ångra dig , ett barn är ett mirakel ! 

Svar på tråden Behålla mot mannens vilja - rätt eller fel?