Inlägg från: UCharlotte |Visa alla inlägg
  • UCharlotte

Missed abortion. Berätta era erfarenheter.

BettyBoop81 skrev 2014-04-08 11:51:43 följande:
    hej!

Igår hade vi vårt RUL gick in och var förväntansfulla som alla är.Skrattande

La mig till rätta och bilden kom upp.. kände direkt att nått inte stod rätt till.
    Knytet låg hoprullat som en räka och rörde sig inte..väldigt märkligt.

Hon började mäta huvudet och kom fram till motsvarande 15 veckor.. är v.20 nu Rynkar på näsan

Tårarna började rinna nerför kinderna och sen kom orden: fostret lever inte längre, jag kan inte se eller höra några hjärtljud.

hela världen rasade och allt vi sett fram emot gick i spillror Gråter

Så otroligt orättvist att förlora en liten efter halva graviditeten! När man trodde man var över den värsta faran men icke....

HjärtaFinns inga ord som kan beskriva smärtan & saknaden efter vår lille son/lillebror som blivit en ängel nu Hjärta
    Jag gick igenom precis samma sak för en månad sen. Rutinultraljud. Vi skulle bara kolla kön så vi visste om dottern skulle få en lillebror eller lillasyster, men hjärtat slog inte längre. Jag fick gå en vecka med mitt döda barn i magen innan jag fick tid på gyn för att abortera det.

Dag 3-4-5 efter aborten är aptung så var beredd på det. Jag var inte beredd. Skulle i efterhand nog klassat mig själv som GALEN de dagarna. Men nu - tre veckor senare så är jag på banan igen. Lite tjockare än innan men mentalt tillbaka som JAG.
Svar på tråden Missed abortion. Berätta era erfarenheter.