• Mandelmumsa

IVF januari 2014 - vi som kämpar vidare

Vi får bara hoppas att det inte betyder att något allvarligt är på gång..

• Mandelmumsa

Jag var på vul idag och för första gången nånsin såg allt fint ut!!! Pickande hjärta och precis rätt längd på embryot! :)) V. 7+0.

• Mandelmumsa

Ja den läkaren vi träffade berättade att 25% blöder någon gång under graviditeten utan att det är någon fara. Själv har jag bara haft en brun flytning och det var därav hon berättade detta för oss.

• Mandelmumsa

Mocha: Grattis till lyckat vul! Om jag räknat rätt ligger vi exakt lika nu då. Jag är 7+6 idag :)

• Mandelmumsa

Jag kommer nog fira när detta evinnerliga illamående försvinner, vilket jag innerligt hoppas att det gör. Snarast!

• Mandelmumsa

Tror att missfallsrisken är nere på typ 5% redan när man ser hjärtat slå och allt ser bra ut i v. 8, så den kan inte sjunka så mycket mer :)

• Mandelmumsa

Precis :) Min läkare var helt inställd på att det skulle gå hela vägen nu när det såg så bra ut i 7+0.

• Mandelmumsa

V 13 på torsdag och KUB 13/8. Mocha, har du blivit flyttad? Vi låg ju exakt på dagen lika förut, se här ovan i tråden! :)

• Mandelmumsa

Kan tänka mig att det är jättehäftigt att se fostret! Vi ska inte ta reda på könet utan det får bli en överraskning :)

• Mandelmumsa

Livia och Mocha: Då är vi lika långt gångna! Jag går in i v. 17 imorgon. Har tydlig gravidmage! :) Även jag har två tidiga missfall i bagaget. Detta var 9:e insättningen! Skam den som ger sig!!! När ska ni göra RUL? Jag har mitt 22/9!

• Mandelmumsa

Nej vi ska inte ta reda på det :) Mannen och jag tror olika, men det får bli en överraskning :)

Svar på tråden IVF januari 2014 - vi som kämpar vidare