IVF januari 2014 - vi som kämpar vidare
Vi får bara hoppas att det inte betyder att något allvarligt är på gång..
Vi får bara hoppas att det inte betyder att något allvarligt är på gång..
Jag var på vul idag och för första gången nånsin såg allt fint ut!!! Pickande hjärta och precis rätt längd på embryot! :)) V. 7+0.
Ja den läkaren vi träffade berättade att 25% blöder någon gång under graviditeten utan att det är någon fara. Själv har jag bara haft en brun flytning och det var därav hon berättade detta för oss.
Mocha: Grattis till lyckat vul! Om jag räknat rätt ligger vi exakt lika nu då. Jag är 7+6 idag :)
Grattis till oss, som går in i v. 9 idag! :)
Jag kommer nog fira när detta evinnerliga illamående försvinner, vilket jag innerligt hoppas att det gör. Snarast!
Tror att missfallsrisken är nere på typ 5% redan när man ser hjärtat slå och allt ser bra ut i v. 8, så den kan inte sjunka så mycket mer :)
Precis :) Min läkare var helt inställd på att det skulle gå hela vägen nu när det såg så bra ut i 7+0.
V 13 på torsdag och KUB 13/8. Mocha, har du blivit flyttad? Vi låg ju exakt på dagen lika förut, se här ovan i tråden! :)
Kan tänka mig att det är jättehäftigt att se fostret! Vi ska inte ta reda på könet utan det får bli en överraskning :)
Livia och Mocha: Då är vi lika långt gångna! Jag går in i v. 17 imorgon. Har tydlig gravidmage! :) Även jag har två tidiga missfall i bagaget. Detta var 9:e insättningen! Skam den som ger sig!!! När ska ni göra RUL? Jag har mitt 22/9!
Nej vi ska inte ta reda på det :) Mannen och jag tror olika, men det får bli en överraskning :)