Danisen skrev 2014-03-02 10:01:43 följande:
Jag mår rätt bra. Ganska mycket "växtvärk" (hoppas jag att det är) i magen å ont i ryggen, får det när jag stått upp och gått mycket. Annars ömmar brösten rejält och mega trött mellan varven . Byxorna trycker så det vill jag inte ha på mig, menar jeans å vanliga byxor. Gör de det på dig med? Nope, inte än. Kommer nog en tid i lådan imorgon.
BlankaBlanka skrev 2014-03-02 10:08:12 följande:
Jag är ofta svullen om magen på kvällen och det känns skönast med löst sittande kläder. Också sjukt trött och somnar väldigt tidigt. På onsdag går jag in i vecka 8a. Längtar så till den 14/3 så man får se om det e något som tickar där inne. Fortfarande rädd att det bara är en illusion...
Vill också att tiden till VUL ska gå snabbt nu så man får veta om allt är ok så här långt. Har under eftermiddagen nu fått som typ mensvärk... strålar i låren och känns i mage och längst ner vid ryggslutet. Jätteorolig att allt kommer ta slut snart. Är också svullen om magen oftast kvällstid och brösten ömmar mer eller mindre, blir orolig när det ibland avtar. Vid mitt missfall försvann allt jag kännt över en natt. Så man är på helspänn varje morgon och känner efter.