• 2014bebis

Nordic IVF Center Malmö

Nassa och Edison är så ledsen för er skull. Skickar Styrke kramar till er

Trombylen fick jag för att jag sa att jag aldrig är sjuk så då tyckte Pia att vi kunde testa denna gången. Den är väl lite blodförtunnande och då skulle visst blodtillförseln i livmodern bli bättre. Jag bara slängde ur mig allt när jag var på undersökning och Pia sa ja till alla mina förslag.

Edison jag tycker absolut att du ska prata med Pia om det. Hon verkar vara villig att testa det mesta .

Önskar er alla en trevlig helg!

• 2014bebis
    Edison skrev 2014-04-26 08:15:44 följande:
    ITM: Tack för omtanken!

2014bebis: tack! Hoppas jag kan få tid till pia och prata med henne om det. Jag blir heller aldrig sjuk, och vet ju att jag har ett agressivt immunförsvar. Så hon bör ju lyssna! Hur fungerar det med trombylen? När börjar man ta den, och hur länge ska man ta den osv? Du skulle göra färskförsök denna gången me va? 

Jag började med trombylen samma dag som menopur. Sen vet jag faktiskt inte hur länge jag skulle ta den, Pia sa aldrig något om det. Ska på vul nästa v så får fråga då. Det är färsk försök, vi har aldrig fått något att frysa tyvärr.

Känner mig lite orolig för att det blir Sorana på mitt äp. Har inte träffat henne men känns efter det du beskrivit inte så kul.
  • 2014bebis

Jag har äp nästnästa vecka så då är det Sorana. Hoppas hon är bra då.

Känns inte alls bra att hon inte lyssnade på dig. Det vill man ju verkligen när man betalar.

Med Pia tycker jag man får vara med och bestämma , hon lyssnar verkligen på en.

Är inte Sven kvar? Tyckte att han var väldigt bra.

• 2014bebis
    Libra1 skrev 2014-04-27 22:14:11 följande:
    Jag börjar bli riktigt nervös. BIM imorgon. Något molar och har sig där inne. Men inget plus i sikte ännu. Men det är nog för tidigt.

Håller tummarna! Vilken rd är du på?
  • 2014bebis

Libra , jag tror sten hårt på dina symptom!!

Sprut dag 4 och det är riktigt drygt denna gången. Vill bara ha äggplocket gjort nu. Känner inget alls så är lite orolig att det inte händer något... Vul på fredag så jag hoppas det hänt något tills dess.

• 2014bebis
    ITM skrev 2014-04-28 22:22:18 följande:
    2014bebis hur går de?

Libra1 hopppas på positiva besked från dig;)

Jag ringde kliniken idag ska ner den 27/5 så antagligen kommer vi att starta då, längtar!!!!!

Skönt att ha ett startdatum, hoppas tiden går fort fram tills dess!
  • 2014bebis

Nassa, skickar en styrkekram till dig. Det måste vara jätte jobbigt. Hoppas du slipper op och cellgifterna och snabbt kan komma igång igen.

Libra, tänker på dig o hoppas det går vägen!

• 2014bebis
    Libra1 skrev 2014-04-30 08:44:13 följande:
    Tack! Men det är nog kört. Rd11 och minus. Blodet har även börjat komma nu. :-/ Vill bara göra ett nytt försök NU men bör väl vänta lite. Augusti kanske. :-/

Oh nej!!! Hoppas ändå att det inte är kört.

Kram
  • 2014bebis
    Finmamma skrev 2014-05-01 21:14:48 följande:
    Någon har inne som har pubkterat en äggblåsa? Är det samma sak som äggplock?

Jag har 2 stora äggblåsor och en mindre, pia sa att om den lilla växte till sig till imorgon skulle den punkteras så att det inte blir trillingar ( vilket jag tycker är alldeles för långsökt). Är livrädd för att behöva göra det.

Ledsen men har inget bra svar. Förstår inte riktigt hur hon menar. När ska du göra äp?
Svar på tråden Nordic IVF Center Malmö