Nordic IVF Center Malmö
Fick precis ett samtal från Nordic där de frågade om hur jag mådde med tanke på mitt äggplock. Gillar dem bara mer och mer för varje dag som går!! :))
Fick precis ett samtal från Nordic där de frågade om hur jag mådde med tanke på mitt äggplock. Gillar dem bara mer och mer för varje dag som går!! :))
Hej Nordicare! Jag har läst tråden här sen i januari och hejat på er i kulisserna! Ruvar på dag 9 nu och börjar bli riktigt orolig inför beskedet. Är extremt nöjd med kliniken och trivs med Pia. Vilken skillnad från RMC, himmel och helvete (förlåt, men vi trivdes inte alls där. Särskilt inte med Krystoff). Nu ska jag försöka stå ut en vecka till här. Vill gärna ha sällskap! Håll tråden vid liv tjejer!
Din ansökan är godkänd! :) Kommentera i de trådar som känns mest aktuella och du kommer åt dem via telefonen med! Märkte att grupp-funktionen saknas i apparna. Lite tråkigt! Men då får man passa på när man sitter vid en dator! :)
Fick mig en kyss av den sedvanliga FamiljeLivs-mobben. :) Har kvar min användare någon dag till sen ses vi ett annat liv! :)
Hoppas det går bra för alla och att 2014 är ert år!
Kram!
Ultraljud imorgon! :) Gick in i v 9 igår!
Vi kommer inte göra vårt ultraljud på Nordic då vi fått ultraljud gratis i vårt landsting...! Något som de rekommenderade oss att kolla upp pga resvägen.
Hoppas det går bra för er andra! :)
Vi kommer inte göra vårt ultraljud på Nordic då vi fått ultraljud gratis i vårt landsting...! Något som de rekommenderade oss att kolla upp pga resvägen.