• 2014bebis

Nordic IVF Center Malmö

Finmamma, då förstår jag. Vet inte om det är samma som vid äp men är det det så kommer det att gå jätte bra!! Du får bra med smärtstillande. Hoppas ändå att du slipper det. Stort lycka till!

• 2014bebis
    Libra1 skrev 2014-05-02 15:49:12 följande:
    Ett digitalt gjorde inte utslag ännu så får väl avvakta lite. Drygt! Vill veta nu!!! :)

Har fått ont i ena äggstocken. Visst är det så att en överstimulering känns av när man blir gravid. Hoppas!!!

Förstår att du vill veta nu! Håller tummarna!!

Själv blir det äp på tisdag, hade bara 3 blåsor så hoppas verkligen att det finns några ägg som är bra.
    Känner mig fruktansvärt nervös.  
  • 2014bebis
    Libra1 skrev 2014-05-02 20:31:01 följande:
    2014bebis: Jag ska hålla tummarna att det går bra. :)

Tack! Hur går det för dig?
  • 2014bebis
    Libra1 skrev 2014-05-02 20:31:01 följande:
    2014bebis: Jag ska hålla tummarna att det går bra. :)

Tack! Hur går det för dig?
  • 2014bebis
    Libra1 skrev 2014-05-03 19:42:35 följande:
    Idag fanns inte plusset längre och jag blöder lite rött. Känns väldigt kört. Testdag imorgon. Antar att det blev ett tidigt missfall igen. :(

Åh nej! Är sååå ledsen för eran skull. Kramar till dig Libra
  • 2014bebis
    Libra1 skrev 2014-05-05 10:06:37 följande:
    Tack! Det känns tungt idag. :(

Har precis mailat Nordic svaret. Inte alls det svaret jag hade hoppats på. Frågade om jag kan få ta ett blodprov. Har fortfarande lite känningar av en graviditet och är lite öm över höger sida. Blir orolig att den satt sig fel. :-/

Har du fått något svar ännu?

Hoppas du kan få ta ett blodprov så du kan få veta. Lider så med dig Libra. Kram

ITM, tack! Hoppas verkligen att det finns några ägg imorgon.
  • 2014bebis

ITM, skönt att du snart är igång igen!!

Blev glatt överraskad idag när Sorana hittade 10 äggblåsor och Pia bara hittade 4 vid vul förra veckan. 8 ägg fick jag så nu håller jag tummarna att dom delar sig dom dom ska.

• 2014bebis
    ITM skrev 2014-05-07 14:27:16 följande:
    2014bebis hur har de gått?

Tack, men så där.
    Ringde idag för att höra hur det är med mina 8 ägg men bara 1 såg perfekt ut de andra kanske var kassa eller så delade de sig lite långsammare. Blir insättning i morgon. Hoppas bara något överlever.
  • 2014bebis

Nu orkar jag verkligen inte mer. Nordic ringde o meddela att det finns inget embryo för återföring. Min värld har fullständigt rasat och jag ger upp.

Svar på tråden Nordic IVF Center Malmö