Nordic IVF Center Malmö
2014bebis skrev 2014-03-18 07:01:47 följande:
Härligt då är det bara det värsta kvar ... väntan. Jag har testdag 29/3 men jag kommer att veta på måndag. Vid de 3 senaste et har jag fått mens 14dagar efter äp. Bara att hålla ut och hoppas varje dag. Blev det några till frysen eller ni hoppade över det? Hoppas du inte misstycker att jag frågar. Finski, hur går det för dig? Är inte riktigt med på var i behandlingen du är. =) Moolie, hur mår du? Libra, hur gick det för dig på din röntgen? För det var väl nu i dagarna du skulle kollas.Jag mår skit! Mentalt och fysiskt är jag helt slut... De senaste tre dagarna har blödningarna ökat. Idag fick jag det i princip fullskaligt... Vi har en tid hos en överläkare på sjukhuset på måndag. Men nordic tyckte att det absolut inte behövde betyda något... Fullskaliga blödningar får 1/3 av alla gravida kvinnor. Och inte allt för sällan är det så genom hela graviditeten... Och jag som hade hoppats på att antingen få ett avslut på graviditeten eller att blödningarna slutat... Undrar just hur många ultraljud man får om man är gravid och har blödningar... En gång i månaden? Inga extra alls?