Nordic IVF Center Malmö
På så vis kan de ta med dig I planeringen, även om de inte kräver det så skulle de säkert uppskatta det.
Du ska göra FET eller hur?
Har slarvat bort papperna i flytten, eller lagt dem på ett väldigt bra ställe :P
Men tycker jag känner igen adressen så tusen tack :)
Målamitthjärta när ungefär tror du det blir FET för er? Vi är lite sena med behandlingen pga hormoner strular, va ej nedreglerad. Beräknad start inom 14 dgr. Ska ta nytt prov på fredag.
22-23 september menar jag, så ca en månad till :)
Pratade med kliniken idag och det blir FET nästa månad. Vet inte om det blir ostimulerat eller stimulerat (sköterskan skulle prata med läkaren) men ostumulerat är väl vanligast?
Men skönt jag kan slappna av och njuta av semestern, åker på torsdag :D
Mom2012: Åh spännande och lycka till ?
Har en mysig semester nere i Kreta men redan första dagen berättade sambons syster att hon var gravid.. Blev mest förbannad för hon sa det rätt ut utan förvarning och avslutar med "hoppas inte ni tycker det är jobbigt" Blev så ledsen och nedstämd men garanterat typ "kommit över det nu". Denna semestern skulle ju vara samla kraft inför nästa försök och så fick den inte en så bra start...
Tack
Jag tömde äggblåsan på fredagen, redan på söndagen var min hud bättre (får liksom plitor vid östrogenpåverkan) och på måndagen kom en blödning.
Mitt värde var redan nere i OK värde på onsdagen men fick svaret först på fredagen. Fick sprutstart måndags. Så nu kör man gonal-f igen.
Äggen ska plockas och frysas om vi har sådan tur. SAmtidgit ska jag ner till grekland igen och träffa Life Clinic för att få göra om alla immunologa tester för han har lovat stötta mig på distans vilket Serum inte gjorde. Lite tråkiga pengar, men men... vad gör man inte. Vill inte experimentera för mycket med kroppen på egen hand och utan bevakning av någon läkare. Ett syskon är inte värt min hälsa.