Nordic IVF Center Malmö
Det blir ÄP på lördag för vår del.... Känns otroligt skönt att vi får gå vidare till nästa steg.
Det blir ÄP på lördag för vår del.... Känns otroligt skönt att vi får gå vidare till nästa steg.
Tack för lyckönskningarna ð???
Ngn på kliniken sa att de hade ny frysmetod, ngn som vet vad som skiljer. Om jag fattat rätt så har de tidigare varit lite större chans att lyckas vid färsk behandling, men att de nu ska vara typ lika stor chans.
Får se om de blir ET för oss el FET.
Hoppas de gått bra idag, moolie!! Tänkt på er!
ÄP resulterade i 16 ägg. Känns väldigt bra, öm å trött, sovit hela em. Va väldigt proffsiga , duktiga å trevliga, personalen som arbetade idag. Skönt att känna sig trygg i såna här lägen.
Nu hoppas vi på att vår bebis blivit till idag.
Ha en forts skön lördag!
Håller tummarna stenhårt, Moolie!! Hur många dagar är de från insättning till td då man ruvar på ett 5-dagars?! Aldrig gjort det, men kanske blir de så denna gången.
Jag vet inte om jag länkat till gruppen tidigare.... Men här kommer den i alla fall! :)
www.familjeliv.se/forum/group/123619
Hej!
Gör Nordic IVF i Malmö återföring på helgerna?
Dåliga befruktnings resultat för oss! Av de 16 de plocka ut, enbart 3 befruktade......hade hoppats på bättre resultat å fler till frysen.....återföring imorgon el torsdag....
2014bebis - spännande att testa ngt nytt!!
Lycka till!! :D
Leja- hoppas på ett lyckat ÄP imorgon!!
Barfota4- ja, det hade varit trevligt att styra upp ngt för oss sekundärt barnlösa :)
2 v kvar till td- en evighet! De e ju rd 19, då borde väl mensen kommit innan man ens når dit?! Va ett år sedan vår förra behandling å har glömt/förträngt hur mkt som helst. Men har för mig att jag börjat blöda typ rd 11 vid ngn behandling. Rd 5 idag å då räknar jag insättning rd 0. Vet inte om de e rätt?!
Hur går de för er andra i tråden?!
Vaknade imorse å kände mig så himla låg å deppig egentligen utan anledning......denna process tar så mkt energi.....
Hoppas ni alla där ute får en bra måndag!