Nordic IVF Center Malmö
walkwithme: Vad kul! Ja då kanske vi ses. :) Hoppas du slipper överstimulering. Jag fick ett snäpp högre dos mot för 2 år sen. Fick spruta i 9 dagar istället för 11 så vet inte om något ändrats för mig.
walkwithme: Vad kul! Ja då kanske vi ses. :) Hoppas du slipper överstimulering. Jag fick ett snäpp högre dos mot för 2 år sen. Fick spruta i 9 dagar istället för 11 så vet inte om något ändrats för mig.
ITM: Vad spännande det låter med en häxa. :P
Oj vad det spänner här. Det var kanske dumt att städa idag. Så nu blir det soffläge. :)
Det gick väldigt bra idag. 12 ägg fick vi ut. Jag är glad. Trodde aldrig det skulle bli så många.
Återföring på lördag. De verkade inte tycka att vi behöver ringa imorgon och fråga hur det gått. Har ni gjort det? Tar de för givet att det funkar? Det kändes som det. Fick också frågan om vi ville ha två. Även om vi är ett gränsfall. Vet inte om jag vågar. Hur hade ni gjort? Alla mina embryon har fäst mer eller mindre. Svårt!!!
Jag är så glad!!! 6 av 12 har befruktats och delar på sig normalt. 2 var omogna och föll bort. De 4 andra är lite sega men kan bli något av. :D
walkwithme: Vad spännande! Blir det 1 eller 2 för er? Jag tror det bara blir 1 denna gången. Även om tvillingar lockar så försöker jag tänka på vad som är bäst för mig och bebisarna. Att risken/chansen finns. Klurigt!!!
Vi fick också bästa möjliga betyg på vårt. Så kul! Så nu är jag också ruvare. Våra 5 andra höll inte måttet igår men de skulle odla vidare för att se om de kan bli blastocyster. Har inte bestämt om vi vill frysa några ännu så de ringer på tisdag. Testdag 4 maj. :)