-
-
Edison: Är så ledsen för er skull! Kramar :(
-
ITM: Det var skumt! Något annat alias du har? Jag undrade så vem det var.
-
Hur mår du idag? Jag blödde väldigt mycket vid mitt 3e försök och var gravid. Så det behöver kanske inte vara kört ännu?Edison skrev 2014-04-21 19:45:08 följande:Idag är jag inne på ruvardag 11. Tjuvtestade imorse och testet var negativt. Sen började jag blöda :( mer och mer under dagen och nu är de som jag har mens. Inga känningar alls som tyder på att jag skulle vara gravid. Så himla ledsen nu! Jag var säker på att detta skulle gå vägen, något annat fanns liksom inte :( och så ska man ta vaggisarna till lördag ändå, känns nästan förnedrande!
-
Edison: Jag håller tummarna! Hoppas det går bra på Nordic idag.
-
Edison: Vad konstigt att de säger en sak först och sen en annan. Skulle du få svar på blodprovet eller det gick inte?
Kramar -
Ett embryo hade blivit en blastocyst men var inte tillräckligt stark för att frysas tyvärr. Men ändå positivt för oss. Har inte hört att de klarat sig så långt innan.
Rd3 och har börjat drömma intensivt och verkligt. Precis som de andra gångerna. Men det är kanske bara Lutinus. Lite andfådd också och trött massor. :) -
Så onödigt! Men du ska väl fortfarande testa på lördag? Tack! Jag börjar bli nervös och har börjat analysera för mycket.
-
Har fått plus två gånger på ruvardag 9 med ett 2-dagars. Så borde bli på ruvardag 8 nu. Men det är ju väldigt tidigt. Får se om jag testar på söndag eller måndag. :O
-
Edison: Fortsätt med Lutinus!!! Du är gravid!!! Man kan blöda ändå. Jag blödde mycket förra gången. När testade du senast? Det betyder ju att hcg ökar. Du kanske är låghormonare. Då är det antagligen vanligt med en genombrottsblödning som det heter. Blir irriterad på läkaren. Den andra är bättre. Mitt hcg låg bara på 38 på rd11 sist. Det bör ligga över 50. Men jag klarade en bra bit på vägen. Hoppas hoppas! Testa om 2 dagar igen.