Nordic IVF Center Malmö
De svarade att jag borde ha fått utslag på graviditetstesten fortfarande då. Så det var antagligen ett väldigt tidigt missfall.
Jag avvaktar någon dag!
De svarade att jag borde ha fått utslag på graviditetstesten fortfarande då. Så det var antagligen ett väldigt tidigt missfall.
Jag avvaktar någon dag!
Nassa: Vad skönt att höra att det verkar sköta sig själv. Det är ju det bästa i denna situationen.
Vi har valt att vänta lite med nästa försök. Ska operera bort den kvarvarande stenen i gallgången då jag fått stora problem igen. Så kanske augusti. Någon som ska göra ett nytt försök då? Eller senare i höst?
2014bebis: Jag håller tummarna hårt. Vi fick tillbaka ett och de andra var också lite långsamma. :-/
ITM: Jag blev sjukskriven pga stressreaktion nu sist. Blev det under ruvningen. Kändes bra! Gick till vårdcentralen.
Trevlig helg själv! :)
ITM: Det där har jag också varit på dem om. Jag har en lite kortare cykel. Tog upp det med Sven på Nordic men han sa att man inte kunde göra något. Vad ska du ta för extra hormoner? Har hört att vissa får Progynon. Eller räcker det med Progesteron?
ITM: Tack för tipset! Ska höra med dem. :)
Ja och lycka till alla som är igång. Jag är inte heller så aktiv just nu. Hoppas på ett försök i augusti. :D
Nope! :)