Nordic IVF Center Malmö
Aha! Om det är för låg dos då alltså?
Jag såg att jag var 150IE! :) Mycket eller lite? :O Vet inte alls hur man mäter det där!
Hämtade ut mitt paket på apoteket idag. Tydligen fick jag bara med mig 2/5 av paketet! På följesedeln stod där massor av produkter. Men där var bara en ogal och två paket vagitorier! Nervös!!
Har varit på samtal nu och som du skrev Libra1, jag kunde lika bra varit utan.
Inte några jätte bra svar på mina frågor mer än att jag får bra med ägg och de är fina, min mans spermier är bra
och de har ingen aning varför det inte tar sig. AMH tyckte han var onödigt att ta då jag får normalt med ägg.
Känner mig inte alls klokare men nu lämnar jag Rmc bakom mig och blickar framåt mot nya möjligheter!
Moolie: vad jobbigt för dig men vilken tur du hade att chauffören hittade påsen =)
Jag fick aldrig svar på hur högt/lågt mitt AMH värde var. är jag ringde sa barnmorskan att det var lågt men normalt. När jag ringde gynekologen (eller vad hon nu var) så sa hon att den första inte fick säga något utan det skulle gått genom henne. Och då sa hon helt plötsligt att det var lågt. Men så sa jag att min ägglossning hade varit tre dagar innan provet och att man kanske skulle ta med det i beräkning. Men det fanns det inga anteckningar om... Ja, en enda röra alltså...
Jag har Gonal och 150IE. Men om du har 108IE så har du ju fått mindre än mig... Konstigt... Usch, tänk om jag blir överstimulerad! Vad händer då??
Hur många gånger åkte du in på VUL under sprutorna?