• 2014bebis

Nordic IVF Center Malmö

Snart dags för vårt första möte på Nordic. Ni som varit där, har ni fått börja behandling direkt? Jag kommer troligtvis få mens den dagen vi är där och vill så gärna börja direkt. Hoppas verkligen att jag slipper vänta tills nästa. Är det någon som har träffat Pia? Hur är hon?

• 2014bebis

Tack Moolie! Låter ju toppen bra!! Längtar verkligen efter att få komma igång nu.

• 2014bebis
    Libra1 skrev 2014-01-22 09:31:07 följande:
    Vi får vänta med IVF eftersom jag måste operera bort min galla först. Tråkigt! Hoppas på ett försök i mars eller april istället. Vet inte hur länge man måste vänta efter en OP.

Nej men vad tråkigt. Håller tummarna att ni får komma igång fort. När man väl har samlat kraft och bestämt att man vill köra igång då vill man ju göra det NU.
  • 2014bebis
    Libra1 skrev 2014-01-22 14:44:07 följande:
    Idag fick jag reda på mitt AMH-värde. Det ligger på 10. Det var ju bra sa sköterskan. Är det inte lite högt? På gränsen till PCO? Någon som vet? Jag fyller 38 i år så känner mig lite lugnare nu. :)

Wow! Kanon bra ju! Hoppas få ta det testet på Nordic också. Vill ju gärna veta hur illa det är.
  • 2014bebis

Jag har fått bra med ägg varje gång men aldrig något till frysen. Man undrar ju varför? Hoppas jag får en annorlunda behandling denna gången. Gjort samma de sista 3 gångerna.

• 2014bebis

Lycka till i morgon Moolie.

Jag ska på första mötet i morgon är så nervös och spänd. Vill komma igång direkt.

• 2014bebis

Moolie, fy så jobbigt för er.

Vi var på första mötet idag. Pia verkar bra och jag hade fått starta idag men jag hade en cysta som måste bort först.
    Blev så besviken men samtidigt är det ju bra att dom inte startar när där finns hinder på vägen.
    Men nu är det till att vänta tills nästa mens.

• 2014bebis

På Rmc har dom varit väldigt tydliga varje gång att man absolut ej fick bada eller ha sex 14 dagar efter äggplock.

Kanske är olika från klinik till klinik.

Svar på tråden Nordic IVF Center Malmö