Nordic IVF Center Malmö
Då kom blödningen idag och dags att börja med progynon, känns rätt skönt att FET:et är igång och att det går bättre denna gången :)
Helt underbart med en mens utan en jävla massa mensvärk :)
Då kom blödningen idag och dags att börja med progynon, känns rätt skönt att FET:et är igång och att det går bättre denna gången :)
Helt underbart med en mens utan en jävla massa mensvärk :)
mom2012: Usch ja är väl den enda gången man önskar mensen ska dyka upp. Bara påminna mig att komma ihåg att ta piller på morgonen och på kvällen.
Sen läkartid på fredag, tycker att man väntar som bara den sen när man väl är helt uppe i processen så händer allt så fort.
Tror det blir åf veckan efter er om jag räknat rätt.
Ska börja med ivf snart och ska på första samtalet... Utredning är redan gjord.Hur lång tid tar första mötet? Eftersom vi tänkte ta med vår 21 månaders pojke...har ingen barnvakt! Tar det lång tid??
Visar de hur man ska ta sprutorna då? Måste man göra VUL med?
Målamitthjärta nu ör jag rädd jag hamnar i en icke ägglossning denna cykel. Fast vul visade en 15 mm blåsa som bör va denna månads.
Omslag har ej skett men inbillar mig att testerna blivit något starkare. Det ska va dags onsdag eller torsdag. Tempen är låg så ingen ÄL har skett ännu iaf. Nervöst med naturlig cykel. 1a gången :)
Å så fick även jag meddelandet man inte vill ha mitt i kämpande. Vänner som blivit gravida. 2 av dem. Vad gör man? Kroppen vill skrika men för fan jag då???Vi? Men jag svarade snällt gratulerar och vad underbart. I ett normalt läge hade det ju varit så.
Målamitthjärta jag tar ÄL test 2 ggr dag. Jag tempar med. Idag kl 12.30 kände jag ett hugg på 2-3 sek. Det kan varit ÄL. Så svårt när man inget känner! Tycktes ana lite lite kraftigare streck idag på kvällstestet. Va ju nästan säker. Men i mrgn bitti kanske.
Jag hade amh på 15. Född 75.
varit på kliniken och allt såg bra ut och det blir återföring redan på fredag :)
Nu är jag både förväntansfull och jäkligt nervös, vill verkligen inte vara med om ett MA till!
Jag testade med 3 olika märken igår. Desperat. Men så idag kom ett tydligt tydligt omslag. Phew!! Återföring på torsdag eller fredag. Då ses vi kanske målamitthjärta. Jag får min dag o tid på måndag.