MissKS skrev 2014-06-22 23:49:09 följande:
Fy vad tråkigt???? Så orättvist att sådant händer...
Men det är kört här också. Idag var testet nästan helt blankt???? Det är så jävla trist och tungt. Jag har en liten kille redan och det tröstar enormt mycket. Skäms nästan över att jag beklagar mig. Men längtan efter tvåan är lika stor som med ettan, det som skiljer är bara att jag riskerar mindre och är mindre orolig. Och att jag har ett enormt glädjeämne att luta mig mot när det är tufft. Gissar att man ändå måste se missfall som en delseger, även om det känns absurt. Det måste ju ändå betyda att det kommer att lyckas nån gång... Jag har oroat mig över att vår son var en lyckoträff och att det inte kommer att bli fler.egentligen skulle jag vilja ha fyra barn???? Men nu får man ta det ett embryo i taget.
Mår du bättre Libra?
Ja vi har haft en väldig otur. Har varit gravid 2 ggr. Första gången kom jag till vecka 22 och sen andra till vecka 10. Tredje gången gillt hoppas vi på.
Vad tråkigt att testet blev blankt så snabbt igen. Förstår att det känns jobbigt ändå även om du redan har ett barn. Hoppet är säkert samma.
Jag mår lite bättre nu. Känner mig lite uppgiven. Hade sett fram emot den där operationen som jag gjorde för en vecka sen och trodde att jag nu skulle vara helt återställd och kunna njuta av semestern som börjar nästa vecka. Men inte då. Är sjukskriven och väntar på en ny operation. Så tråkigt. Inom en månad sa de. Men när jag ringde och hörde så sa sköterskan att det kunde ta längre tid. :-/
Kramar till dig!