Nordic IVF Center Malmö
Hm! Vi fick en klumpsumma på 1200:-. Det står på hemsidan. Men inte vad som ingår mer än läkarkonsultation.
Hm! Vi fick en klumpsumma på 1200:-. Det står på hemsidan. Men inte vad som ingår mer än läkarkonsultation.
Imorgon ska jag förresten ringa och säga att vi kör i februari istället för mars. Vi känner att IVF-resan är viktigare än bröllopsresan just nu. :D
AMH-värdet kan man ta när som helst i cykeln. Spelar ingen roll. :)
Sen bör man nog inte jämföra doserna. De är helt individuella. :)
Jag känner mig verkligen att dra igång snart. Tänk, om 7 veckor kan jag vara gravid!!! :D
Pepp... Skulle det stå också. Ha ha!
Moolie: Konstigt! Till oss sa läkaren att man kunde ta det när som för det blir samma värde.
Känns lite nervöst att ta. Men vi får ju alltid ut en del ägg så borde väl inte vara nervös. :O
Här står det att det ska tas på dag 3. Men jag litar mer på vår läkare. Man kan iaf kolla värdena. Över 1 är normalt och över 3 så kan man ha PCO. Under 0,7 är under normalt.
fertilitetsguiden.com/genetik/fsh_amh.php
Gina: Usch! Låter jobbigt. Men jättebra att de kan kolla detta innan. Jag var lite på gränsen sist. Vi får väl se var jag hamnar.
Moolie: Jag ska börja på dag 2. Nog för att jag har kortare cykel. Första mensdagen är när det kommer rött och färskt blod. Så det första på natten gäller nog inte utan det som kommer dagen efter då. Klurigt det där! :)
I vecka 7 börjar jag med sprutorna. Känns fantastiskt bra!!! :)
Samma här. Tänker enbart på att vi ska dra igång snart. Måste försöka komma på något annat att fokusera på annars blir jag nog galen.