• Libra1

Nordic IVF Center Malmö

Sindyrella1983 skrev 2015-02-16 09:32:09 följande:

Idag är det dags för återföring. Är nervös och nyfiken på hur våra embryo klarat sig. Men kliniken har inte ringt så jag tar det som ett bra tecken smile1.gif

Spännande! Ett stort lycka till! :)
  • Libra1
    mom2012 skrev 2015-02-16 10:25:48 följande:

Här går det dåligt.... den där välkända rosa lutinus kom som ett brev på posten i morse. Som en klocka 13 dgr efter äl. Mensen lär vara i full gång i morgon. Suck!

Nej vad tråkigt! Hoppas du har fel. :(

Kramar
  • Libra1
    Sindyrella1983 skrev 2015-02-16 20:38:12 följande:

Vi fick tillbaka 2 smile1.gif En bra och en som inte har utvecklats fullt ut. Men två blastocyster iallafall smile1.gif

Nu är det två långa veckor av väntan!

Det låter ju superbra! Grattis till ruvningen! :)
  • Libra1
    mom2012 skrev 2015-02-21 13:05:48 följande:

Tyvärr inte. Mens och minus på stickan :( Game over.

Många styrkekramar! :(
  • Libra1
    Sindyrella1983 skrev 2015-02-24 08:52:17 följande:

Åhhh jag vet inte om jag ens vågar skriva här.... Men kolla min bild på RD 8.....Å jag vet att man inte ska testa så tidigt men jag kunde inte låta bli. Men jag har inga symptom, inte ens ömma bröst. Hjärta

Åh! Du är ju gravid!!! Ett stort grattis!!! :)
  • Libra1
    Gina43 skrev 2015-02-24 08:26:03 följande:
    Underlaget i studien, sju kvinnor i Skåne? smile2.gif

Nä, det är alldeles för lite och för lokalt för att man ska kunna säga något alls. Forskaren har en hypotes och har gjort en observation, men det är inte tillräckligt för att man ska kunna dra några slutsatser. Mer forskning kanske visar något, vem vet?
    Det känns lite luddigt. Ska bli intressant och se vad Nordic säger om det.
  • Libra1
    Sindyrella1983 skrev 2015-02-24 09:17:40 följande:
    Tack =) Det känns helt galet så att jag blir tårögd. Min man vet inte ens för jag har lovat att inte testa före söndag..... Hmm gick ju sådär! 
    Ha ha! Kan du hålla dig tills dess?
  • Libra1
    Sindyrella1983 skrev 2015-02-26 09:00:15 följande:

Tog ett nytt idag, visst har det ökat i styrka? Är på RD 10 idag och har egentligen inte testdag förrän måndag.... 

Absolut! Ser väldigt fint ut! Så glad för din skull. :)
  • Libra1
    Arthur2010 skrev 2015-02-26 09:51:14 följande:

Jag ställer en fråga i denna tråden.
    IVF är nytt för oss. Hade första testdagen i måndags, rd 14 alltså 14 dagar från ET. Testet visade svaaaaagt plus. Ringde kliniken som sa att jag var gravid och det bokades in ett UL. Jag skulle dock testa igen som imorgon fredag (rd 18) då det kan varit lite tidigt i måndags.

Imorse, torsdag, fick jag en liten tunn blödning på pappret och sen lite i trosskyddet. Vad betyder detta? Är det kört eller varför händer detta? Någon som har erfarenheter kring detta?

Man brukar säga att ett plus är ett plus. Blir testet starkare så är allt som det ska. Många får en genombrottsblödning när mensen skulle kommit. Så det är väldigt vanligt. Jag får det. Jag blödde t om väldigt mycket vid en graviditet. Så försök fokusera på dem positiva testerna. Hoppas testet ser bra ut imorgon!
Svar på tråden Nordic IVF Center Malmö