Nordic IVF Center Malmö
Ah just det, då är du lite före mig, jag hade insättning den 26/11 med femdagars. Det är väl bara snällt till att vänta.
Ah just det, då är du lite före mig, jag hade insättning den 26/11 med femdagars. Det är väl bara snällt till att vänta.
BF var 13 augusti men han kom tidigt och blev ett litet julibarn istället! Pojken kom ut med buller och bång genom KS (hade helst fött vaginalt).
Funderar på lämplig tidpunkt att sätta igång med FET, om vi nu gör det redan nästa år. Vi har två fina 6-dagars i frysen. Hoppas att det kan bli syskon av något av dem! Man vet ju aldrig, men hoppet är fritt! Jag har tydligen fin äggreserv, men jag är inte purung längre och känner mig stressad på grund av åldern. Vi ska ha ny kontakt med kliniken i januari.
Ett litet tillägg: Vi är ju inte vid Malmökliniken, men det verkar i stort vara samma personal. Känner igen namnen!
Nu har vi precis fått se ett litet hjärta slå. Den lilla krabaten rörde på sig ganska mycket och hade växt jättebra. BF 13 augusti! Vi är så lyckliga och rekommenderar Nordic ivf av hela vårt hjärta, de gjorde det möjligt för oss att få uppleva detta!
Hoppas ni alla som kämpar lyckas detta året!
Stor kram till er alla!
Det är ju helt otroligt. Kan knappt tänka mig in i den situationen än. Är lite nervös då vi bestämt oss för längesedan att gifta oss den 10 juli. Jag kommer vara stooor :) Vilket datum kom han nu?
Jaha, ser ju att du redan skrivit om bröllopsresan i inlägget ovan! Det låter spännande!
Hur har era siffror sett ut från äggplock? Antal äggblåsor, antal mogna, antal befruktade?
18 - wow! Hoppas att det blir många fina! Keep us posted!
Jag gick också upp i vikt av behandlingen (men skyllde på bröllopsresan). Har nu gått ner allt det och lite till.
Ingen mens i sikte Måste ju ha igång min cykel innan vi kan göra FET? Hade hoppats att det hela skulle komma igång av sig självt, men icke! Hur funkar det, kan man i värsta fall stimulera det? Normalt har jag ju ägglossning och en regelbunden cykel.
Man kan ta en tablett om det inte kommer igång. Jag har gjort det en gång men minns ej vad den hette. Min cykel hade nått dag 43 då.....
Mom2012 - vad tråkigt! Hoppas att det inte är som du befarar!
Sindyrella1983 - hur gick det?
Vad tror ni om detta?
www.sydsvenskan.se/sverige/hormoner-kan-ge-tarmskador/