Nordic IVF Center Malmö
Är igång med äggstimulering. Spännande med ny lägre dos denna behandling, 100 IE Puregon. Hade något snäpp högre dos förra gången och blev nästan överstimulerad..men med bra resultat ändå!
Är igång med äggstimulering. Spännande med ny lägre dos denna behandling, 100 IE Puregon. Hade något snäpp högre dos förra gången och blev nästan överstimulerad..men med bra resultat ändå!
Håller tummarna :) Vad skönt du är igång :)
Testdag och graviditetstestet var positivt!
Mitt enda graviditetstest som visat positivt :)
Nu svävar vi på lite moln och har inte riktigt fattat detta.
Spännande! Hur långt har du kommit?
Tack :)
Håller tummarna för ditt försök :)
Fasen också har börjat blöda lite, kommer på pappret när jag torkar + på pinnen efter lutinus. Nu känns det inte lika roligt längre.Känns som det är kört nu!
Suck, behandlingstristessen har hunnit ifatt mig här. Hade molvärk igår, ändå är det lite "segt" med äggstockarna. Många blåsor, men de är små och måste växa till om de ska vara redo vid äggplocket. Höjd dos.
Hoppas blåsorna växer till sig :) Jag har fått höja dosen båda gångerna efter första VUL och denna gången var dosen betydligt högre.
Har ni fått tid för ev plock?
MålaMittHjärta: Hur går det för din del? Har det slutat blöda?
Tack och lov slutade det blöda inatt :)
Fick bara panik när jag såg blodet, hade inte något sånt med sonen men får väl ställa in mig på att varje graviditet är olik.
Oki hoppas de växer till sig då med högre dos. Men håller tummarna.
Ha en trevlig valborg :)
Jo det är kanske så, fick ha en mycket högre dos denna gång och reagerade mer under äggplocket än vad jag kom ihåg. Och att jag kände av äggplocket några dagar mer än förra försöket.
Kan iof bero på att man inte kan villa upp sig när man har en 3 åring hemma..