• Sindyrella1983

Nordic IVF Center Malmö

Hon såg bara en tom hinnsäck men inget foster. Ska dit nästa fredag. Enligt henne så kan man inte utesluta graviditet idag, men jag är övertygad om att det är kört. Skulle vara på 7+3 idag och om inget syns idag så kan det vara i princip omöjligt att det syns nästa vecka. Jag är helt förstörd

• Sindyrella1983

Libra- hoppas det gått bra idag.

Millan14 - åh ja nu är det "bara" att vänta. Hoppas det går bra!

Imorgon ska vi till Nordic och göra ett nytt VUL för att med största sannolikhet konstatera ett MF eller MA. Ska be att få satt igång ett MF för jag orkar inte vänta på att kroppen ska fatta.

• Sindyrella1983

Har legat på gynavdelningen idag och gjort cytotec behandling. Mådde sjukt dåligt, gjorde ont så jag kräktes och höll på att svimma. Men nu är hinnsäcken ute iallafall. Så planen är att på nästa försök efter nyår så fort det passar med mensen.

Men allt känns okej nu iallafall.

Hoppas ni mår bra

• Sindyrella1983

Hade en telefontid med läkaren igår 09:30. Hon ringde 11:25 och då stod jag i duschen, så hon skulle ringa igen efter en stund men ringde aldrig. Jag blir så trött visst, det är ingen brådska eftersom jag inte får nästa mens förrän om drygt 3 veckor men om man har bokat en tid så bör dom inte ringa TVÅ timmar senare.

• Sindyrella1983

Har pratat med Pia idag och planerat nästa försök. Vi kommer inte ändra något inför nästa eftersom det faktiskt fäste. Så v5 blir det sprutstart och äp v7 om allt går bra.

Svar på tråden Nordic IVF Center Malmö