Nordic IVF Center Malmö
Om 1-1,5 vecka är det dags för sprutor har beställt hem alla recept så dom ligger på apoteket och väntar
Om 1-1,5 vecka är det dags för sprutor har beställt hem alla recept så dom ligger på apoteket och väntar
Vad skönt att köra igång igen. Jag börjar snart bli redo igen känner jag. Men vi väntar till mars/april. Skönt med lite paus. :)
Vad bra att du fått något riktigt att ta. Till mig skriver de bara ut Atarax, Theralen och Lergigan. Får brottas med ångesten själv. Känns inte så kul. Det är nog ingen fara att ta. Huvudsaken är att du mår bra. Jag har börjat med antidepp.
Spännande! Vad får du denna behandling?
Äter du några kosttillskott eller vitaminer?
Alltid spännande att jämföra....
Folsyra och B12 åt jag när jag gjorde försöka på RMC så dom har jag bara fortsatt med, sen har jag läst att D-vitamin är bra.
Det enda dom sa var multivitamun kvinna. men jag tänker att det är bra med lite extra nu väntar jag och hoppas på mens. alla mediciner ligger och väntar!!!!!
Imorgon är det äntligen dags för sprutor igen som jag har längtat! !!
Har tagit sprutor i tre dagar nu, kände mig svullen i äggstockarna efter bara två dagar. Så det känns som att äggblåsorna växer
Ska på VUL på fredag så det känns bra. Jag känner mig rätt så avslappnad denna gången. Är lite trött på kvällarna, så det är lite jobbigt att vänta till 21:30 som är min tid att ta sprutan.
MålaMittHjärta
Jag tycker att Nordic är super, väldigt mycket trevligare ställe än RMC. När vi skulle börja så var där ingen kö, det vara bara att dom skulle hinna ta prover, göra ett VUL för att se att allt såg bra ut och skriva ut mediciner. Men det gick snabbt
Ligger hemma och funderar på det här försöket och det jag tänker på är antal embryo. När jag pratade med Pia inför detta så sa jag att vi vill ha tillbaka två embryo. Hon kan tänka sig två på dag två eller tre men inte två blastocyster. Så vad väljer man om vi får välja? Ett på dag fem eller två på dag två eller tre ???