Gina43 skrev 2015-09-17 21:18:28 följande:
Kliniken har väl en policy för det där? Du kan möjligen få två om "oddsen" av olika skäl är negativt påverkade, för de vill ju egentligen inte att det ska bli tvillingar (= riskgraviditet gagnar inte deras resultat och därmed inte deras rykte). Ålder är en faktor, sämre äggkvalitet en annan, många försök osv.
MålaMittHjärta: Du är ju jätteung! Till och med jag kallas "ung" i de här sammanhanget och jag är definitivt närmre 40 än du (jag är alltså inte 43)
Blomster84: Jag håller verkligen tummarna för dig! Blir ledsen attse hur uppgiven du låter.
Löste det sig med sambon? Vilken ruvardag har du nu?
Libra: Hur går det för dig? Har man planerat in ingrepp och behandling än? Jobbig väntan..!
Jag väntar fortfarande. Ska ringa imorgon och höra hur det går.
Jag gick till en sjukgymnast innan och fick akupunktur. Men det hjälpte inget tyvärr. Fick ännu mer kramp istället. Hon var inte alls kunnig på endometrios. Igår var jag hos en sjukgymnast på Kvinnokliniken som är med i endometriosteamet. Hon var jättebra. Fick med mig en TENS hem. Hoppas den kan hjälpa lite. Hon tyckte jag skulle börja på vattengympa. Får se hur det blir med det.
Är väldigt trött på att vänta nu. Börjar bli orolig för att OP inte ska hjälpa. Vilket tråkigt liv det skulle bli då. Men en dag i taget...