Nordic IVF Center Malmö
PS. Ring operationplanerarna och fråga om de fått din remiss. Den kanske kommit på villovägar? Påminn dem även om 3 mån vårdgaranti så ska du se du snart får en tid. Det blev så för mig och jag fick en återbudstid.
PS. Ring operationplanerarna och fråga om de fått din remiss. Den kanske kommit på villovägar? Påminn dem även om 3 mån vårdgaranti så ska du se du snart får en tid. Det blev så för mig och jag fick en återbudstid.
Tack för alla tips ! Det är en stor trygghet att ha alla er här!! Jag tar q10 30mg ber dag ! Är det rätt dos?
PS kom på att jag tog Melatonin denna gång äggen blev så bra. 3 mg/dag.
Jag har äntligen fått en operationstid. Den 30 oktober blir det. Skönt att veta!!! :)
Haft möte med athen idag och mitt immunförsvar var riktigt bra nu så vi bestämde att köra denna cykel. Så akut ner till vårdcentralen för 1a droppet. Så där ligger jag nu..... 4 dropp till att vänta denna cykel. Jag som är så spruträdd. Jag tog ett Embla plåster idag för det va en sköterska som inte är bäst på att sätta nål. Och mycket riktigt hon tog 2 nålar och hon grävde rejält. Aj. Vad gör man inte för att öka chanserna. ....
Då kom blödningen idag och dags att börja med progynon, känns rätt skönt att FET:et är igång och att det går bättre denna gången :)
Helt underbart med en mens utan en jävla massa mensvärk :)
Har fått redan på amh värdet 6,3! Lågt men kan bero på nedregleringen med synarela! Vad ligger ni andra på?
Frågade också om melatonin och DHEA ! Tydligen inget man jobbar med i Sverige endast utomlands !
Har ni fått förlängd lutelsefas av ovitrelle?? Är det vanligt med mer än 14-16 dagars lutelsefas?