• 2014bebis

Nordic IVF Center Malmö

ITM skrev 2014-03-22 23:16:09 följande:
    2014bebis inget vidare med lutinusarna:(

Vilka symptom känner du av?

Håller tummarna för er imorgon ( om ni testar).

Här har precis ruvardag 5 passerat o idag är typ första dagen som jag känt något, Har haft lite ont i äggstockar o livmoder.

Att ruva är de värsta som finns, genomgår hellre 10 äp än dessa dagarna.

Jag är APC resistent så måste ta fragmin varje kväll fy f-n säger jag bara, de sprutorna gör så sjukt ont.

Hoppas att allt är bra med alla!

Kram

Jag testade idag och det var negativt. Är det lönt att hoppas? Känner mig helt förstörd detta var nr 5 och just nu känns det som om jag inte orkar fler.

Håller med dig, jag gör också hellre 10 än detta. Jag har haft jätte ont i brösten, stramar i livmodern men värst är nog att jag känner mig så fruktansvärt ledsen hela tiden.

Vad jobbigt för dig med sprutorna också. Men det kommer vara värt det när du får plus på stickan.

Håller tummarna för dig.

Kram
  • 2014bebis

Blod på lutinus staven nu så nu känns det helt kört. Svårt att hålla hoppet kvar nu

• 2014bebis

Kram till dig Moolie!

Rd12 negativt test igen, ingen mer blödning. Hoppet är väldigt långt borta

• 2014bebis
    Edison skrev 2014-03-24 18:04:59 följande:
    Håller tummarna för dig 2014bebis! när har du den "riktiga" testdagen? 
    Hoppas mensen håller sig borta..

Tusen tack, td 29/3. Vid 3 tidigare ivf har min mens kommit igång som idag men då har jag haft crinonen denna gång lutinus. Kanske är den som gör att mensen inte kommer igång.Hoppas verkligen att det blir positivt men tror jag ställer in mig på negativt för att vara beredd på att bryta ihop...

Hur går det för dig Edison?
  • 2014bebis

Tack för alla upprepande ord! Skönt att höra att det fortfarande finns hopp.

Edition,skönt att ni är på gång!

Moolie hoppas du hittar styrka att ta dig igenom sorgen.

ITM, håller tummarna för ett plus för dig snart!

Kram på er!

• 2014bebis

Då var nog min resa slut för 5:e gången. Stört blöder och har testat negativt igen.

Önskar er allihop stort lycka till!! Hoppas ni får de efterlängtade plussen!
    Kram

• 2014bebis

Tack Edison och ITM!

Ska ringa Nordic på måndag har ju td lördag så dom vill säkert man ska vänta. Funderar på att be om hysteriskopi. Är det någon som har någon erfarenhet?

Jag menar 5 fulla ivf behandlingar och inte ett plus! Vad är det som är fel?

Hur känner du dig ITM?

• 2014bebis
    ITM skrev 2014-03-26 12:00:44 följande:
    Nu kom mens helvetet... :(
    Är de någon som vet hur snabbt man får börja nu behandling?

Lycka till Libra!

Är så ledsen för er skull ITM, stor kram.
    Vet inte om man får börja direkt på nästa mens men hoppas det.

Lycka till Libra, hoppas du på positiva besked idag!
  • 2014bebis
    ITM skrev 2014-03-26 22:20:08 följande:
    Tack för alla kramar! Och ursäkta för mitt ordval innan men man blir så arg o ledsen...

Hoppas att vi snart kan komma igång igen. Vi som trodde att de berodde på att de fyra sista försöken varit frysta och de var därför de inte funkat. Nu får vi överge den teorin i försöka hitta en annan lösning på problemet.
    De känns så förnedrande att behöva ta lutinus fram till måndag trots att man vet att de är kört.

Libra1. Skönt att ni snart är igång.

Ja man blir fruktansvärt arg och ledsen. Ska det aldrig bli våran tur?
    Jag slutade med lutinus igår, orkar inte med dom, det är ju ändå kört så jag känner ingen mening med att fortsätta med dom.
    Har du pratat med Nordic om när ni kan starta igen?

Vad skönt Libra1 att ni får sätta igång igen!
Svar på tråden Nordic IVF Center Malmö