Inlägg från: Nyfiken gul |Visa alla inlägg
  • Nyfiken gul

Abort eller behålla? :/

han kan ändra sig o bli en fantastisk pappa längre fram när han fått vänja sig vid tanken. 

Han kanske bara har panik eftersom ni ändå är väldigt unga. 

Om du verkligen har bestämt dig så behåll barnet. 

Alexander -98- Isaac -00- Victor -08-
  • Nyfiken gul
    Anonym (Ledsen) skrev 2014-01-16 19:36:26 följande:
    Tråkigt att det blev som det blev för dig! :/
    Men du kan inte direkt säga att vi varit i samma sits för det tycker inte jag vi varit på grund av att sin pojkvän tog droger och inte min!

Jag har gjort en abort redan! Det var det värsta jag varit med om! Och nej, sorgen går inte alltid över? Vet du vilken vecka jag var i sist? Vet du vilken vecka jag var i när jag skrev detta? Vet du vilken vecka jag är i nu? Så du kan ju inte direkt uttala dig om att det inte är ett foster! Vet du ens när ett embryo blir ett foster? Jo för många känns det som mord eftersom man faktiskt dödar sitt ofödda barn!

Ska jag må skit bara för att han inte vill bli pappa? Ska jag ställa upp och göra ett ingrepp, genomgå smärta, må psykiskt dåligt mot min vilja? Nej! Då kan han hellre avstå från ansvar!

För övrigt har jag bestämt för att behålla! Är i vecka 18 nu, ska på RUL på måndag! Pappan, även min älskade sambo har börjat acceptera det mer och mer! Han älskar mig och vårt ofödda barn! :)
    heja dig Ts! bra att du stod på dig, jag sa ju att det skulle ordna sig.

stor kram!
    Alexander -98- Isaac -00- Victor -08-
Svar på tråden Abort eller behålla? :/