Några/någon runt 35 år som vill följas åt på vägen mot ett plus?
Hej!
Får jag hoppa in också? Jag fyller 34 till sommaren, har en 6-åring från ett tidigare förhållande. Jag och sambon/snart make tänkte sluta med skydd om nån månad!
Hej!
Får jag hoppa in också? Jag fyller 34 till sommaren, har en 6-åring från ett tidigare förhållande. Jag och sambon/snart make tänkte sluta med skydd om nån månad!
Jag väntar nog jag med eftersom vi väntar nog nån månad till med att sluta med skydd.. Känns konstigt att planera och drömma om ett barn till..
Jag har en son (från ett tidigare förhållande) som jag älskar så mycket så det gör ont, han är 6,5 år och är så go, varm, omtänksam och empatisk för sin ålder..
Och eftersom man bara har ett barn så kommer ju rädslan: kommer jag kunna älska ett barn till så mycket som jag älskar sonen? Självklart vet jag och ha fått höra att den kärleken är oändlig men tanken slår mig ibland..
Sen med sonen blev jag gravid på första ägglossningen efter ppiller stoppet.. Men tänk om jag och min sambo inte passar och det inte blir nåt plus? Åh, många tankar nu..
FruA78
Jag hade också oregelbunden mens efter pillerstoppet.. Gick från 28, 32, 43 dagar.. Hade ägglossning 3 veckor efter sista mensen, kollade med stickor. Och två veckor senare så plussade jag på bim -2..
Tydligen är jag fortfarande gravid en vecka senare fast jag tycker att jag mår FÖR bra! Knappt nåt illamående.. Lite mensvärk.. Lite ont i tuttarna.. That's it! :-d
Lycka till!!!
Joss82: kan det inte vara en nidblödning då?
Grattis till era plus!!