Några/någon runt 35 år som vill följas åt på vägen mot ett plus?
Hej! Jag vill gärna vara med. Jag fyller 35 i vår och har en pojke på tre år. Han kom till på försök tre. Nu är vi inne på försök tre med tvåan, bim 19 jan. :)
Hej! Jag vill gärna vara med. Jag fyller 35 i vår och har en pojke på tre år. Han kom till på försök tre. Nu är vi inne på försök tre med tvåan, bim 19 jan. :)
Tack! Var kommer ni alla ifrån? Jag bor i Jönköping. :)
Jaha tjejer, då behöver jag hjälp. Hade ägglossning dag 10-11 och nu på dag 14 har jag extremt ömma bröst och väldigt tydliga ådror på dem. För sent för ägglossning men för tidigt för graviditet, eller? Hade aldrig såhär under min första graviditet skall tilläggas.
Ja, jag vet. Förmodligen är jag skendräktig bara för att jag så gärna vill...
Har fått intensiv molvärk i magen plus att brösten ömmar bara av duschstrålen nu...?
Jag är otroligt inne på detta nu, nästan besatt. Är det normalt? Har för övrigt sagt bim den 19/1 men jag räknade fel, ska vara 18/1.
Verkar som att vi alla är småknäppa. Min man tycker jag är galen. Vad säger era karlar?
Vi har ju en pojke som är ganska exakt tre år. Jag blev gravid på tredje försöket med honom, men jag var otroligt nojig innan. Nu har vi ett barn och borde kunna slappna av men nu känner jag mig stressad över att kanske inte kunna ge honom ett syskon. Borde alltså ha coolat ner mig, men nej. Är ju äldre och tyvärr tjockare nu och vem vet, kanske vi inte ens kan få flera? Jag är så tacksam för det vi har men vet också vad vi förlorar om det inte skulle bli flera. Därav min närmast hysteriska inställning nu.
Ok. Nu har jag haft ömmande bröst sedan äl, sporadisk molvärk och nu kommer det mjölk ur brösten.