• Sweetie

Några/någon runt 35 år som vill följas åt på vägen mot ett plus?

Hej hej! 

Kikar in här och hänger på... Har äl i dagarna och fick hem ältest igår.. Min cykel har strulat sedan jag fick tidigt mf i september. Vi försöker med nr 3 här nu och har håll på sedan i september. Är  35+ .

Den längst ner och det ovanför är det 3 timmar emellan. Har inte hunnit få till det än så imorrn blir det till att go bananas! Solig 
    Så jag tror att jag får positivt test imorrkväll... :) När det är nära äl så kan jag testa upp till 3-4 ggr. Får alltid lika starka streck då jag testat. 

Längtar med efter bebis! 

Kram på er
    (¯`°?.¸ ღ ♥ Min familj är min rikedom ♥ღ ¸.?°´¯)
  • Sweetie

Hej alla...

Då börjar den långa väntan på bim...
    Lyckades bara få till det en gång innan äl för jag va ute och reste vid äl. Så vet i sablar denna månaden heller...

Men så va det då sonen kom till... Så det kan ju ändå gå...Hoppet är det sista som sviker en. 

Grattis alla ni som plussat! 

{#emotions_dlg.flower} BIM {#emotions_dlg.flower}  
    Jenna0808 21/2  
    Synaps 21/2  
    Amandi 25/2 
    Blåblomman 2/3
    Mon bébé 13/3 
    Joss82 17/3
    Tedax 19/3
    Sweetie13/3
    MrsLowlife 23/3

Plus Plussat Plus  
    Vildhallon, BF 15/9 
    Bebislängt, BF 24/9  
    L 1977, BF 4/10 
    Aftonstjärna BF 17/10 
    Mjölkchoklad 2/11
    Lantlollan BF 9/11
    Pealuttan

jamieblue 
    MissErabel

• Sweetie
    joss82 skrev 2014-03-04 08:01:07 följande:
    Börjar bli smått nervös över att mina äl-tester inte ger utslag. Om jag har äl 14 dagar före mens borde jag haft äl i helgen, men icke. Knappt något alls på testerna, och då har jag testat 2-3 ggr per dag. Hmm.
    min cykel har ändrats som fan och jag har äl nu mycket tidigare än vad jag trott! 
    Fick positivt äl test dag 9 efter mensen... kan ju vara denna cykeln med... för lutealfasen ändras hela tiden och har gjort sedan mitt mf i september. 

Mitt råd är att tempa! Köp en temp som du har i munnen och tempa. Jag gjorde det en månad för att se att jag verkligen hade äl... Och det är rätt coolt att sedan se det på kurvan på fertilityfriends sajten. Så det kan jag tipsa om.
Svar på tråden Några/någon runt 35 år som vill följas åt på vägen mot ett plus?