• Ljusfat

Några/någon runt 35 år som vill följas åt på vägen mot ett plus?

Får man vara med här även om jag inte är riktigt 35? Blir 31 de kommande dagarna. Min kille är 28 och vi är nu onne på andra försöket. Har bim imorgon och tror dessvärre att den dyker upp eftersom jag testat och fått ettt negativt resultat. Så jag ser fram emot nästa försök istället och hoppas på en januaribebis :)

• Ljusfat

Ingen mens än. Har mensvärk på vänster sida och har haft det några dagar. Vikten hade dock ökat som den alltid gör dagarna innan mensen. Fyller år på onsdag och vad hade varit en bättre present än ett plus? Mensen blir säkert sen och kommer då bara för att . Aah denna väntan. Hellre mens än att vara sen utan plus :)

• Ljusfat

Hmm hade bim i måndags. Ännu ingen mens och inget plus. Är det kört då? Bara att invänta mensen? Vågar jag ta mig en cider idag när jag fyller år? :)

• Ljusfat
    joss82 skrev 2014-04-10 09:56:52 följande:
    grattis!!! ta det lugnt några dagar, ta in att du är gravid och sen vet jag inte riktigt vad man gör ...

Tack. Man tror ju knappt att det är sant.
    MagicQueen skrev 2014-04-10 10:13:54 följande:
    Men åhhh grattis vilken härlig lite försenad födelsedagspresent

• Ljusfat
    MrsLowlife skrev 2014-04-11 15:14:20 följande:
    Stort grattis!

Tack så mycket :)
  • Ljusfat
    CorneliaVelvet skrev 2014-04-13 14:18:09 följande:
    Jaha då spelar kroppen mig ett spratt igen fick mens igen 5 dagar efter ÄL, vä är de för fel på mig?

Men fem dagar efter låter lite konstigt?
  • Ljusfat

Då är jag tillbaka igen. Missfallet är klart och jag tror att jag hade ägglossning antingen igår eller idag (om jag kände rätt). Räknar förstås med några försök nu, men det känns ändå skönt att vara igång igen :)

Skam den som ger sig :)

• Ljusfat

Hur har ni det? Kryper tiden fram mellan äl och mens även för er? Går verkligen och känner efter hela tiden :)

• Ljusfat
    cottonBelle skrev 2014-05-08 09:12:44 följande:
    Hur långt efter ÄL plussade ni i era tidigare graviditeter? När är det lönt att börja testa?

Håller tummarna för alla er som väntar på bim!

Jag fick inget plus förrän bin +3 men så gjorde jag fel. Doppade för kort tid, så jag vet inte om det hade visat sig tidigare om jag hade gjort rätt från början. Svårt att hålla sig hihi.
  • Ljusfat

Jag börjar få de där flytningarna (sorry) som jag hade när jag var gravid. Det sticker även liten på den sidan som det gjorde då.

Tror bestämt att jag blir skengravid denna gången bara för att det var så här det kändes sist.

En vecka till bim så det är ju på tok för tidigt att känna något alls.

• Ljusfat
    Tedax skrev 2014-05-07 20:12:59 följande:
    Hmmm, ÄL +5 i dag och det är långt tills BIM. Håller redan på att bli knäpp av allt analyserande. Kanske kan testa om en vecka, om jag kan hålla mig så länge...

Samma här. Det där med tålamod är inte min grej när det gäller det här. Vill att tiden ska gå foooort hihi.
  • Ljusfat

Ingen mens i sikte och inget plus. Tror att missfallet rubbade cykeln (verkar det ju som). Så jag får väl helt enkelt vänta in tant när hon nu än dyker upp. Hon skulle ha kommit i fredags. Någon som vill ta bort mig från plus listan? Skulle bli jätte tacksam.

• Ljusfat
    MagicQueen skrev 2014-05-18 10:48:57 följande:
    Nån som vill kan flytta ner mig på BF 25/1

Åh vad underbart. grattis
Svar på tråden Några/någon runt 35 år som vill följas åt på vägen mot ett plus?