• dopsid1

Några/någon runt 35 år som vill följas åt på vägen mot ett plus?

Får man hoppa in här? Snart 36 år som försökt ett halvår med tvåan. Precis fått mensjävel igen, såååå frustrerande..... Han ett barn på snart tre år sesan innan.

• dopsid1

Tack Tedax! Första barnet kom på andra försöket och då hade vi ändå noll koll på ägglossning osv. Inbillade mig att det skulle vara lika lätt nu men icke. Tiden går såååå långsamt när man längtar och paniken växer över att det inte ska bli något syskon.

• dopsid1

Fråga: om ägglossningstestet inte ger utslag är det dödsdömt att fösöka den dagen? Tänker ju att spermier kan leva i flera dygn. Nån som har koll?

• dopsid1

Vad roligt Magicqueen! Håller tummarna för dig! Tråkigt med mens Tedax. Själv är jag oroad, provat ägglossningstest nu i flera dagar utan att fått utslag så vet inte ens om jag haft ägglossning. Känns så hopplöst. Jag har bim 30/5 om någon vill lägga till mig på listan. Kram till alls som kämpar!!!!!!-(

• dopsid1
    Blåblomman skrev 2014-05-27 11:05:57 följande:
    Så nu har jag testat med ett digitalt test som vidade "Gravid 2-3". Alltså jag har svårt att tro det. Vi som försökt ett helt år och nu äntligen!

Jättegrattis!!!!!!!
  • dopsid1

Stort grattis till alla er som plussat! Här kom mensen idag och nästa månad är mannen bortrest under äl. Känns lite hopplöst just nu......

• dopsid1
    cottonBelle skrev 2014-05-30 09:54:02 följande:
    Nej, vad tråkigt med mens. Förstår det känns hopplöst om din man är bortrest vid ÄL... Kommer han vara långt borta? Annars kan det väll vara rätt så romantiskt om du åker till han?

joss82 skrev 2014-05-30 10:05:41 följande:
    Tråkigt! Och trist att behöva vänta så länge till nästa gång =(. Kommer han vara borta hela perioden? Kanske att någon lite simmare orkar vänta ett par dagar på ägget?

Han jobbar utomlands o kommer vara borta fyra nätter i veckan fr.o.m. nu..... Ökar ju inte direkt våra chanser. Vill bara tjuta just nu. Håller verkligen tummarna för alla er andra nu!!!
  • dopsid1

Vad trist Maja77, man blir liksom extra ledsen och besviken när den röde faan är några dagar sen så man verkligen börjat tro och hoppas. :(

• dopsid1

Vet inte riktigt vad jag ska svara på det fruA78 för upptäckte förra månaden tack vare äl-stickor att min äl är flera dagar senare än vad jag trott, dock har vi nog ändå prickat rätt några ggr. Men annars har vi försökt ihärdigt sen november. Men som sagt, vissa månader har vi nog missat äl helt. Så klantigt!

• dopsid1

Jaha.... Verkar som mensen kommit, dessutom fyra dagar för tidigt!!!! :( Vi har verkligen legat i hela semestern och det kändes som att "nu eller aldrig". Börjar på allvar tro att nåt är fel....

• dopsid1

Aiko: Åh, vad spännande med första barnet! <3

Väntar på mens som iofs är någon dag sen men idag dödades det lilla hopp jag hade, tror att den precis satte igång. Tappat räkningen vilket försök detta var, har hållt på i snart ett års tid. :( 

• dopsid1

Tack tjejer, japp det var mens och just nu vill jag bara tjuta. Men är på jobbet och försöker spela normal. Skönt att man kan skriva av sig här iaf.

Svar på tråden Några/någon runt 35 år som vill följas åt på vägen mot ett plus?