Några/någon runt 35 år som vill följas åt på vägen mot ett plus?
Hej.
Hänger gärna på denna tråd. Fick ett missfall i våras o jobbar nu på att bli gravid igen. Är några dagar från mens så får vänta lite med att testa. Hoppas, hoppas! :)
Hej.
Hänger gärna på denna tråd. Fick ett missfall i våras o jobbar nu på att bli gravid igen. Är några dagar från mens så får vänta lite med att testa. Hoppas, hoppas! :)
Jaha, då blev det inget denna gång heller. Surt! Funderar på att snart besöka en gynekolog som får hjälpa till lite på traven. Ni som kör äl-stickor, hur väl funkar dem? Något ni hört mycket om på familjeliv?
Hej!
Har BIM den 21/9 men redan nu känns typ "mensvärk" och känslan av att vara gravid finns där. Vill inte hoppas för mycket och bli ledsen sen - men visst vill man tro att denna gång kanske det kommer bli ett plus och ingen mens som ska komma. Fler som känner som jag?
Kram och trevlig helg!
Hej. Hur går det för er? Jag har fortfarande samma olustiga "mensvärk" i magtrakten även om det är för tidigt och jag har bim den 21/9, om 5 dgr. Nu är det inte många dagar kvar... :)
Vad ledsamt det är när den där jäkla mensen kommer! Jag känner med er som får det beskedet månad efter månad. Jag tillhör ju också det gänget, men än så finns hoppet. Ska få mens på lördag och nu har "mensvärken" hållit i sig i typ två veckor och bröstvårtorna är typ mer utåt som när det är kallt, men utan allt knotter. (Haha. Knäppt jag förklarade det.) Börjar undra om det annars är ett magsår eller magkatarr men det kanske känns på något helt annat sätt. Skumt är det!
Kram från Norrköping
God morgon!
Ni vet den där känslan om att man är gravid och att det faktiskt inte alltid tar ett visst antal veckor innan man får symptom... Jag hade känslan i kroppen redan vid ägglossningen att det funkade denna gång och sen kom konstig mensvärken som typ hållit i sig i ca 2 veckor... Imorse testade jag även om det är 2 dgr före bim. Det var två streck! Jag är gravid! Så sluta inte tro på er intuition tjejer! Lycka till ni andra som väntar på det positiva beskedet. Helt plötsligt så är det bara där... :) Stor kram!
Grattis Nrk79!! Härligt!
Grattis till plusset Nrk! Vad roligt ????håller tummarna att det nu går hela vägen.
Jag är gravid!! Jag plussade ju svagt svagt sedan onsdags men imorse tog testade jag med clerblue och digital på förväntad bim. Äntligen efter 11 månader känns helt otroligt så lycklig.
Tråkigt joss82 nästa månad är det din tur.
Tack alla! Det konstiga är att jag inte har några symptom förutom svidande bröstvårtor. Nu håller jag tummarna att den lilla stannar och att ni också snart får plus.