• Smulan987

Några/någon runt 35 år som vill följas åt på vägen mot ett plus?

Hej! Tänkte hoppa in här, hoppas att det är ok? Jag blir 35 i oktober, har 3 barn sedan innan, trodde att vi skulle vara nöjda så, men har nu bestämt oss för att försöka ordna en fyra.. Trean tog 14 månader, hoppas verkligen att det går snabbare den här gången då vi har sagt att det tar för lång tid så struntar vi i det, vi vill inte bli "för gamla"..

• Smulan987

Hej! Jag tänkte hoppa in här om det är ok? Jag är 35 år, har 3 barn på 14, 6 och 2 år, och vi försöker oss nu på en till liten. Var med här tidigare för några månader sedan, men blev ett litet uppehåll i planeringen pga nytt jobb, men nu kör vi igen. BIM nu på tors 11/12..

• Smulan987

Lycka till nu sunshine, hoppas att mensen håller sig borta!! Här är det 2 dagar kvar till BIM.

Jag bor också i Stockholm..

Och välkommen du också Daniella.

• Smulan987

BIM imorgon.. Ska försöka att hålla mig borta från test någon dag till i varje fall, men vi får väl se hur det blir med den saken. Får väl se hur det har gått, hoppas!!

• Smulan987

Hej!! Varit lite mycket nu inför jul, därför jag inte varit inne. Det blev tyvärr inget för mig den här gången, mensen kom som den (inte) skulle????.. Men men, bara köra igen, och som mest runt jul. Hoppas bara att det inte tar lika lång tid som sist, då det tog 14 månader innan vi lyckades.

Grattis sunshine, kul att du plussade! Mitt hopp ökar när jag ser er som är i samma ålder plussa.

Välkommen hit Beya!!

• Smulan987

Hej på er!! Varit fullt upp under julen så jag har inte varit så aktiv här inne.

Tråkigt Blåblomman att det inte var något, kanske var ett tidigt missfall som du skrev, för jag ser också två streck. Eller spökstreck, svårt att veta. Vet hur det känns att försöka månad efter månad, med min sista dotter tog det 14 månader innan vi lyckades, kändes som en evighet, hoppas verkligen inte att det tar lika lång tid den här gången!!

Beya, jag trodde också att det var färdigt för våran del, men det blev lite ändrade planer, en till vill vi ha!! Bara hoppas att det blir så också, vågar inte hoppas för mycket då det tog så lång tid sist.

Hur gick det för dig MrsLowlife? Håller tummarna för att mensen höll sig borta..

Välkommen hit Elina1979!!

Bara till att hoppas att 2015 blir vårt år, gärna tidigt på året????!!

God fortsättning på er alla!!

Välkommen hit

• Smulan987

Hej!! Hoppas att allt är bra med er.. Här är det lite tråkigt just nu.. Jag hade en stark känsla av att jag var gravid redan en v. innan bim, molande värk, lite smått öm i brösten, kändes bara som att det var något därinne, allra helst på kvällen, och jag hade helt rätt. Men tyvärr så fick jag en rejäl blödning från ingenstans natten mellan sön-mån, bim-4, åkte till gynakuten på måndag och fick konstaterat att det var ett tidigt missfall. Fick medicin som ska minska blödningen, men blöder fortfarande ganska mycket. Så nu vill jag bara att det ska sluta så man kan börja om på nytt och hoppas att det tar sig snabbt.

• Smulan987

Grattis FruA78!!

Blödde fram tills tis förra v., men kroppen var nog inställd på att missfallet, natten mellan sön-mån, var första dagen av min mens, hade äggkossning nu i helgen, så nu är det bara att invänta bim igen. Känns som en evighet!!

Har hört lite olika gällande graviditet efter missfall, att man borde vänta någon månad innan man försöker igen, men som jag har förstått det så är det mest för att kunna beräkna hur långt gången man är vid en eventuell graviditet samt att det kan vara bra att återhämta sig psykiskt, någon som har någon erfarenhet gällande detta? Har inte tålamod att invänta äl nästa månad, så vi kör på som vanligt och hoppas på det bästa..

Håller tummarna för er andra också, hoppas på pluss inom en snar framtid!!

Svar på tråden Några/någon runt 35 år som vill följas åt på vägen mot ett plus?