• Asali79

Några/någon runt 35 år som vill följas åt på vägen mot ett plus?

Hej allihopa, har läst lite historik i forumet och jag tror jag platsar.. Har försökt några månader nu, och hoppas så jag blir tokig varje gång, innan mensen till slut alltid kommer Ska har mens igen på fredag. Hoppas dock den håller sig borta

• Asali79
    Tack snälla Iskristall. Det känns annorlunda den här gången, men det gör det ju nästan alltid. Det är väl all längtan i kroppen som spelar ett spratt.
  • Asali79

Förlåt daisy80, jag läste ju nyss att det blir nya tag för er..
    Tur att dom "nya tagen" i alla fall alltid kommer till oss.

• Asali79

Deppade i fredags. Men som sagt, nya tag. ÄL nästa fredag. 
    Lycka till Daisy och Iskristall! Om bara nån plussar här i forumet så kanske det kan smitta av sig till fler.. Drömmer

• Asali79

Lycka till nu med er väntan Daisy80 och Iskristall!!
    De verkar som om er mens beräknas till ungefär samma datum som min äl, dvs jag ligger en halv månad efter...
    Har ni använt ägglossningstest? Det har jag aldrig gjort men funderar nu på att testa.

• Asali79

Va kul Dalin79! Spännande som sjutton.
    Det där med att vara skengravid känner jag igen... Härligt och underbart medans det varar och man känner sig glad och förhoppningsfull. Håller tummarna för att du inte får besök av mensen innan måndag (och inte därefter heller förstås). 

• Asali79

Okej, bra Iskristall, då ska jag beställa på Apotea idag. 
    Jag vet Dalin79 man vill verkligen inte gå på toaletten när mensen närmar sig. Jag skulle nog kunna hålla mig ett helt dygn i nån konstig tro att mensen då håller sig borta Glad Hjärnan är bra rolig ibland. 
    Imorse kom min längtan över mig och jag började gråta i badrummet. Tänk om det bara kunde ta sig och man kan koppla av den här inre stressen. Det är jobbigt att pendla mellan hoppet och hopplösheten. Men, det löser sig, nån gång Gravid

• Asali79

Det låter ju lovande Daisy80, det måste jag säga Glad Nu blir jag jättenyfiken. Hoppas hoppas!!
    Och det är spännande för dig också Dalin79. Håller tummarna jättehårt. 
    Hur känner du dig Iskristall? Du är i samma fas som Daisy80, visst? En vecka typ "efter" Dalin79 om man utgår från beräknad mens.

Själv har jag beräknad äl den 31/10. Så nu lyser hoppet med sin närvaro!!! (så känns det ofta innan äl tycker jag).

Trevlig helg!

Svar på tråden Några/någon runt 35 år som vill följas åt på vägen mot ett plus?