• Epok79

Några/någon runt 35 år som vill följas åt på vägen mot ett plus?

Hej alla

Jag hoppar in här och bim 21/12 så sätta söndag är beräknad äl.

Jag är 35 och har en dotter som är snart 12, min sambo har en son på 6 så ett käreksbarn för oss är en längtan nu.:)

Funderar på hur det ska gå när man haft ring i nästan 9 år nu men allt känns som vanligt och mensen har kommit igång efter 2 omgångar och kommer precis i tid. Nu hoppas jag att det blir ett litet frö till dec. ;)

Hur går det för er?

Kram

• Epok79

MrsLowlife

Idag 19:08

Jag skålar med dig och säger va faaaan..:)

Ja njut av bubblat i kväll och upp på hästen igen men förstår att det suger efter så lång tid.:(

Kram och trevlig kväll alla bra kvinnor .????????????

• Epok79
    daisy80 skrev 2014-11-29 18:37:19 följande:

Dum fråga... men hur uppdaterar man sin information här? Det står bara om mig att jag är 44 år vilket verkligen inte stämmer och vet inte hur det hamnat där :) hittar ingenstans hur man ändrar infon!

Du måste gå in på inställningar via datorn. :)
    Lycka till :)
  • Epok79

Fick sådan lust att skriva.Kyss
    Men tjejer ska vi inte se till att vi bli lite gravida nu.. :) Hjärta

Assa Assa hejja oss alla..
    Bosta våra blivande små kojor som är gjorda för en bebis. 

Massa kärlek till er allaHjärtaHjärta

• Epok79
    FruA78 skrev 2014-12-08 16:11:42 följande:

Hur går det för er andra? Någon som har bim innan jul?

Jag förväntas ha Bim den 21 dec men det blev inte mycket till försök denna månad pga UVI. Så nu vill jag bara ha mens så jag hinner med ett försök iallafall innan utredningen börjar. Endast 4 veckor kvar till utredning nu.

Jag har BIM den 21/12 men hoppas på ingen mens alls då.:)
  • Epok79

Hej alla:)

Jag har en fråga som kanske någon kan tänkas svara på.

Jag ska ha min mens på söndag men fick ett ryck och kolla äl-test för ev graviditet, detta visade ett starkt och ett svagt sträck kan det vara så att det är en graviditet eller bara för att mensen ska komma?

Har ni prövat med äl-test och då visat sig att det var så eller vet ni någon som har testat?

Lite nyfiken här..:)

Kram

Svar på tråden Några/någon runt 35 år som vill följas åt på vägen mot ett plus?