• Beya

Några/någon runt 35 år som vill följas åt på vägen mot ett plus?

Får jag hoppa in här? har följt er ett tag och idag tog jag ut min spiral är snart 36 år och hade inte tänkt bli mamma så "sent". Men nu vill jag det igen speciellt när man träffat sitt livs kärlek. Är lite rädd att det är för sent men man får hoppas på det bästa. Måste först bara sätta ut en medicin jag har och det innebär vissa risker för mig att vara utan men jag har inte så mkt val. Ska träffa läkaren angående 9 jan sen kan vi förhoppningsvis köra igång

• Beya
    Smulan987 skrev 2014-12-19 06:54:25 följande:

Hej!! Varit lite mycket nu inför jul, därför jag inte varit inne. Det blev tyvärr inget för mig den här gången, mensen kom som den (inte) skulle????.. Men men, bara köra igen, och som mest runt jul. Hoppas bara att det inte tar lika lång tid som sist, då det tog 14 månader innan vi lyckades.

Grattis sunshine, kul att du plussade! Mitt hopp ökar när jag ser er som är i samma ålder plussa.

Välkommen hit Beya!!

Tack känns så spännande o skrämmande på samma gång. Trodde jag var klar med barnafödandet. Var helt övertygad om det konstigt nog men nu skriker min kropp o själv något helt annat. Barnmorskan rekommenderade mig att strunta i allt vad ägglossningtester heter men hur ska man klara det?! använde jag mycket sist jag var gravid men det är ju 6 år sedan..
  • Beya

Enligt ägglossningskalendern har jag ägglossning imorgon men vi har kört nu varje dag hela vecka för att vara på säkra sidan spännande!

• Beya

Spännande med BIM! min är nästa vecka. Det jag känner är rätt så kraftig molvärk, vilket jag vill minnas att jag hade med min son för 6 år sedan. Men det är väl för bra för att vara sant.Säkert bara önsketänkande, brukar ni känna det innan mens?

• Beya
    Blåblomman skrev 2015-01-26 07:42:06 följande:

Idag har jag BIM. Ingen mens än men haft mensvärk till och från i 4 dagar. Negativt grav test så nu inväntar jag mensen. Kanske den blir sen den här månaden också.

Hoppas den inte kommer!
  • Beya

Nähä det blev inget.. trodde verkligen jag var gravid igår då brösten har växt två storlekar o känt sådan molvärk. Men idag började mensen

• Beya
    Iskristall skrev 2015-02-01 13:18:22 följande:
    Absolut tror jag du ha chans. För det första kan spermier om man har tur leva flera dagar och ha sex på äl+1 kan ju funka eftersom ägget lever upp till ca 24 timmar. Lycka till!
    Beya skrev 2015-02-01 12:40:10 följande:

Nähä det blev inget.. trodde verkligen jag var gravid igår då brösten har växt två storlekar o känt sådan molvärk. Men idag började mensen

Tråkigt! Nya tag! Kram
    Tack! förstår inte varför kroppen lurar en så! hur kan brösten växa två storlekar och bli ådriga?! jag o min man var övertygade om att jag var gravid. Nu blöder jag riktig mkt... kan det vara ett tidigt missfall tro..

kram
Svar på tråden Några/någon runt 35 år som vill följas åt på vägen mot ett plus?