Några/någon runt 35 år som vill följas åt på vägen mot ett plus?
Får jag hoppa in här? Jag är 37 år och har precis fått missfall med mitt tredje barn. Jag är redo att hoppa i sadeln så snart jag är blodfri.
Får jag hoppa in här? Jag är 37 år och har precis fått missfall med mitt tredje barn. Jag är redo att hoppa i sadeln så snart jag är blodfri.
Välkommen! Självklart får du hoppa in här hos oss! Har ni försökt länge med att få syskon?
Välkommen! Beklagar missfallet :( Inte roligt jag har haft två i rad under de senaste två åren. Hur gamla är dina barn?
Ankissen jag var bara tvungen att skriva här när jag såg ditt inlägg!
Jag har efter 4 graviditeter fått 2 barn 3 och 8 år och har nyss genomgått ett mf av en graviditet som var oplanerad men som helt klart påverkat bebislusten hos mig iaf. Och mot alla odds har jag fått med karln till babyverkstan med nu.
Har någon typ av blödning nu trots att blödningen efter mf slutat för en vecka sen. Inte helt säkert att vi kör på utan kanske försöker få till sommar eller vår bebis istället.
Pust jag har äl nån gång nu i dagarna. Känner att hela livet går ut på att ligga denna helg. Det ska nästan bli skönt när det är måndag igen och man känner att man gjort det man kan. ;) Fler än jag som tejpar? Jag hade temperaturstegring för andra dagen idag och hoppas på tredje i morgon för att få äl bekräftad. :)
Jag tempar! Fadt kurvan blir ju lite annorlunda för mig den här gången pga ivf. Men har tempat i två år :) Du?
Kommer inte ihåg just i skrivande stund om jag sett dig i tempar-trådar. Använder du dig av Fertilityfriend eller liknande. Jag kör i FF.
Jag tittar in här efter ett tags "ledigt" från fl. Jag har bim i morgon men mådde så ruggigt igår och idag att jag var tvungen att testa mig. Det blev ett starkt och solklart +. :)
Åå grattis!! Hur länge har ni försökt? Vad härligt :)
Åh stort grattis!
Definiera vad "ruggit" betyder för dig. Jag som novis på gravsymptom funderar mycket på hur det kommer kännas och funderar över andras upplevelser
Håll oss uppdaterade när mensen kommer!
Det är ca 23-24 grader tror jag.. Har ingen termometer :) men varmt o skönt och har badat i havet idag :) det blir ju en del paraplydrinkar och annat men just nu orkar jag inte tänka på annat än att bara ha semester från allt! Så bara att njuta på :)