• Beebii

Några/någon runt 35 år som vill följas åt på vägen mot ett plus?

Ankissen jag var bara tvungen att skriva här när jag såg ditt inlägg!

Jag har efter 4 graviditeter fått 2 barn 3 och 8 år och har nyss genomgått ett mf av en graviditet som var oplanerad men som helt klart påverkat bebislusten hos mig iaf. Och mot alla odds har jag fått med karln till babyverkstan med nu.

Har någon typ av blödning nu trots att blödningen efter mf slutat för en vecka sen. Inte helt säkert att vi kör på utan kanske försöker få till sommar eller vår bebis istället.

• Beebii

Ja det var visst en mens som kom men snart är den klar å då gör vi nya försök! Ska ju ofta vara mer "gymnsamt" efter mf så det kanske tar sig direkt. Självklart blir man mer sugen när man inte får:D

Håller tummarna för bebismagar åt oss alla snart!

• Beebii

Jag är ute ur leken! Mens idag...Nya tag i vår, lycka till allihopa!

• Beebii

Jag bör ha bim den 2a funderar på att testa på nyårsafton men blir väl blankt :-/ tempat sen efter mensen men började med örontemp innan jag visste att det inte var tillförlitligt. Har inte direkt upptäckt någon äl denna månad med hjälp av det dock. Däremot har det känts som det med tappen, flytningar och till och med blodstrimmigt i en dag. Kännetecken är molvärk, illamående, huvudvärk, pmsig... Ja ja får väl se... detta blir vår 5e graviditet isf har två barn och varannan har blivit tidigt mf så nu borde det bli en riktig kotte här!

Vi bor i Uppsala!

• Beebii

Mitt i mensen här.... funderar på om det någonsin kommer att ta sig igen... brukar inte tänka mig som "äldre" men efter 35 då minskar ju chanserna sägs det så deppar lite här. .. vill dessutom inte försöka just nu då vi hellre vill ha barn tidigt på året än sent och september kändes som sista månaden.

Men törs man avvakta försöken? Tänk om...tänk om....

Svar på tråden Några/någon runt 35 år som vill följas åt på vägen mot ett plus?