• Caliz

Några/någon runt 35 år som vill följas åt på vägen mot ett plus?

Hänger på här, är 37, men fyller 38 detta året.
    Fick missfall i början på nov. Plussade den 28/12, som visa sig vara ett spökstreck :(

ÄL stickorna har inte kommit till ferilitetsmonitern. Så nu får vi ligga i ;) och Chansa...

Grattis till er som plussat :)

• Caliz

Idag känns det inte så kul och ljust...
    Idag kom mina ägglossningstester till monitorn.... Hade behövt testa i tis...

Läste på en sida att om man träffar rätt dag med ÄL så är det 10% chans att bli gravid om man är 38 år, dvs det jag fyller i år....

Sorry för neggit inlägg... Antar att det är spökplusset som jag fick för en vecka sen som sitter i:(

• Caliz
    cesso skrev 2016-01-08 09:21:56 följande:

Tror jag får tidigt missfall... Har börjat blöda och har ont..:(

Nej :( det behöver ju inte vara det. När jag fick det läste jag om alla olika vissa hade blött mycket och det gått bra, andra inte. Andra som blött lite och gått bra, samt andra som inte gått bra.

Bara för man blöder, behöver det inte vara missfall <3

Hoppas att det går bra för dig.
  • Caliz

Mensen ska komma på ons.
    Testade med RFSU gravtest imorse.. Vet det e för tidigt men man e ju helt nellad...
    Har inte så stora förhoppningar då vi inte hade sex såå mycket runt ägglossning :(

• Caliz
    Ankissen skrev 2016-01-23 19:01:23 följande:

Jag tittar in här efter ett tags "ledigt" från fl. Jag har bim i morgon men mådde så ruggigt igår och idag att jag var tvungen att testa mig. Det blev ett starkt och solklart +. :)

Grattis!!!!!
  • Caliz

Imorse plussade jag på CB monitorn, det va den som infa mig sist om spölplusset. Dvs förra månaden när jag plussa så var jag inte gravid :( Testade med ett vanligt test från apoteket som visa att jag var gravid. Men icke.
    Iaf tillbaka till nutiden, som sagt i morse plussade jag och vågade inte tro på det. Hade även ett billigt test från RFSU ni vet dem man kan köpa 8 st för typ 150 kr, såg inget på den, men tror inte att man kan testa tidigare på dem.... Så jag har hållit mig i 6 timmar då de vill ha morgon urin ( svårt ) Gick och köpte 2 tester ett från CB och ett från Predictor early. Båda vissa possitivt... Nu vågar jag fan inte lita på detta då det från RFSU inte visa något.

Jag ska iof inte ha mens förrän på ons och de tester som vissat plus är tester man kan kolla innan BIM. 

Sorry för svamel. Vad tror ni? 
    Sen om jag är gravid är jag så sjukt rädd för missfall då jag fick det i nov...

Tankar....snälla <3

• Caliz
    Gamlamamman skrev 2016-01-25 13:28:56 följande:

Jag skulle vilja våga mig på att säga grattis! :)

Lycka till!

Tack och tack för att du palla läsa ;)
  • Caliz
    Iskristall skrev 2016-01-25 17:52:19 följande:
    Gör man gravtest i fertilitetsmonitorn alltså? Smart!

Jag vågar mig nog också på ett grattis! Hoppas och tror att du kan lita på testen
    Tack, hoppas dessa 3 tester är rätt.
    Men fick missfall i nov :(
    Så man är lite rädd...

Ja den e super. Allt i ett????????
  • Caliz
    Loncelot skrev 2016-01-25 19:04:09 följande:
    Grattis!!

Jag använder monitorn oxå dock fattar ja inte varför den vill fortsätta med tester när man redan fått max, så var det inte med den gamla monitorn, sista dagen med ägglossning så nu håller vi tummarna!
    Kanske för den vill se hur länge man har hög av det nu e man har högt. För sen visa när det ämne går ner. Kanske det e 4 dagar en månad och 3 dagar en annan.., gissar hej vilt.
    Man vill ju inte anstränga sig i onödan ;) haha
  • Caliz
    Loncelot skrev 2016-01-25 19:27:13 följande:
    Fast max har man i max 2 dagar så det verkar konstigt, hög förstår jag men max e ju max

Visade din monitor att du var gravid fast du inte var det eller var det vanliga tester?
    Ok, då vet jag inte... Konstigt. Det va ett digitalt CB, det som visar veckor. Monitorn hade rätt att jag inte va gravid
  • Caliz
    Loncelot skrev 2016-01-25 20:36:42 följande:
    Okej, tänkte sen när man ska testa att den inte visar fel. Va besviken man skulle bli om det sen inte var så!

Men härligt att det vart bra till slut
    Ja, monitorn har alltid haft rätt.
    Ja, hoppas det går vägen nu :)
  • Caliz

38 åring här som fyller 39. Har 2 missfall bakom mig. Båda förra året. Blev gravid gravid båda ggr på 2:a försöket.
    Är nu inne på 3:e försöket....
    Hoppas på plus denna månaden.
    Grattis till er som plussat????????????

Svar på tråden Några/någon runt 35 år som vill följas åt på vägen mot ett plus?