-
Tack för råd, då är det säkert så för mig också. Får nog börja äl-testa i morgon.Mysmia79 skrev 2014-08-18 16:09:45 följande:Ja första mån jag åt dem så hade jag lite svag molvärk flera dagar innan och två dagar innan fick jag som en klump äl flytning men sen inte så mycket mer
-
Beror helt på hur regelbunden mens du har? Jag börjar testa ungefär när den skulle kunna komma om menscykeln är som kortast.Lulita skrev 2014-08-18 17:19:15 följande:
Enligt min app så är jag fertil denhär veckan med ägglossning på lör, hur tidigt skall jag börja testa med ÄL test? Har köpt clearblue och vill inte använda upp dom för snabbt då dom är så dyra...hur tidigt runt spått datum kollar ni?
-
Hur har det gått för dig, mysmia79? testat igen?
-
Förstår det! Beror på hur rik du är och hur besviken du blir om du får minus..Mysmia79 skrev 2014-08-20 13:04:01 följande:Kliar i fingrarna, funderar på om jag ska gå ner och köpa nu...eller??
-
Möjligen att jag ser något på den trixade bilden, men väldigt svårt att säga.Mysmia79 skrev 2014-08-20 15:30:07 följande:Tycker ju att jag ser en svag skugga på mitt men det är ju för svagt för att vara positivt :(
-
Jag tycker det där är jättesvårt, brukar alltid tänka att det kan vara två dagar. Räknar liksom ÄL+12/13 till exempel eftersom jag aldrig är säker. Men jag skulle ju säga att du haft ÄL på dag 18 eller 19. Alltså är du då på dag 12/13 igår, 13/14 idag. När brukar du få mens?Mysmia79 skrev 2014-08-20 15:51:20 följande:
Jag är på dag 31 i cykeln, fick fullt utslag på äl test dag 17 och 18 (testade bara kl 14 första dagen och andra två, då va det svagare på kvällen) hur räknar jag egentligen ut vilken äl+ dag jag är på??
-
Fy vad trist! Ledsen för din skull. Hoppas på bättre lycka nästa månad.Mysmia79 skrev 2014-08-21 12:32:47 följande:
I dag kom tanten :( börjar bli less på det här!
I 4-5 mån har jag bara haft 11-12 dagar mellan äl ich mens, denna hade jag exakt 14. De säger ju att den perioden alltid ska va samma?! Hur kan den så bli 2-3 dagar längre helt plötsligt?? Asså tror jag skiter i äl test och skit nu. Blir jag så blir jag helt enkelt och blir jag inte så är det väl en mening med det med. Är tacksam för de tre jag har :)
Än så länge ingen ÄL på gång här. Är på dag 13 nu, så någon 28-dagars cykel verkar det inte bli med Apiforce för mig. Jaja, den kommer väl så småningom. Bara att fortsätta vänta... -
Jag brukar få positivt precis när flytningarna upphör, så det kanske kommer?Lulita skrev 2014-08-26 09:55:39 följande:
Hej alla!
Nu har jag testat med clearblue AL test runt mina agglossnings dagar men har bara fatt en rund ring vilket betyder att jag inte ar fertil just nu..har jattemycket flytningar sen en vecka tillbaka sa det kanns lite konstigt..tror inte att dethar funkar pa mig eller sa har min AL hoppat over en manad..suck
Nagon som har haft liknande problem? jag testade med morgon kiss en gang och mitt pa dan en annan dag..men tror att det blir tydligast resultat med morgonkiss..
Jag äter Apiforce nu och trodde jag skulle få mer flytningar av det men inget än så länge. Brukar märka av dem ganska tydligt men inte nu. Hoppas ändå ÄL är på gång, tycker stickorna ökar långsamt. -
Stort grattis, Aiko!!Aiko skrev 2014-08-26 15:46:00 följande:
Hur går det för er andra här inne? Vi fick en härlig, liten överraskning i lördags: jag är nämligen gravid! Håller tummarna för er andra! Kramar från mig!
-
Suck, ingen ägglossning på gång här inte, blir nog en av mina längre cykler det här =(. Dag 19 idag och inte mer än svaga streck på stickan. Trist. Så trött på att vänta nu...