Några/någon runt 35 år som vill följas åt på vägen mot ett plus?
Då vart det mens den här månaden också!
Då vart det mens den här månaden också!
Tråkigt, samma här, fick mens i förrgår. Vi får se fram emot hjälpen som kommer!
Idag kom mensen :( Blir försök 23 nu då. För varje månad utan plus känns ett barn allt längre bort. Nästa vecka ska jag göra hydrosonografi den sista delen i utredningen. Skönt att få svar även om jag är orolig för svaret, så är det bättre att veta. Hur går det för er?
Tack iskristall!
Hoppas att det inte är någon allvarligt och att ni snart blir friska.
Iskristall: Hoppas att ni får försöka vid nästa äl och att din sambo snabbt blir bra igen.
Har fått tagit blodprov i sex månader en gång o månaden för att mäta Hcg. Tog sista blodprovet nu denna månad och läkaren sa att det inte behövs mer då risken att cancern ska komma tillbaka är så liten. Så himla skönt :) Än sak mindre att oroa sig för.
Jag är sååå frustrerad! Här producerar jag massor med äl-sekret, mer än jag typ kommer ihåg när sist jag hade. Och så kan man inte mysa. Det kryper i kroppen på mig haha vill bara den här äl ska vara över!!
Tack fruA78, men här var det mens nu igen Funderar på olika alternativa metoder... Tex kinesologi. Någon av er som provat något sådant?
Hej tjejer!
Vi har bestämt oss för att utnyttja vårdgarantin efter många om och men. Så nu skulle vi få kallelse om 4-6 veckor. Behöver inte längre vänta ända till december-mars att få starta ivf. Så nu hoppas vi det snart kommer bli vår tur att få plussa!
Hur går det för er?
Iskristall: vad spännande :) Håller tummarna för er och håll oss gärna uppdaterad.
Sista meningen var till dig blåblomman då förstås